در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اردبیل ؛

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اردبیل

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اردبیل از تاریخ ۴ تا ۷ خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اردبیل برگزار می شود .

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اردبیل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر ساختمان ، مسلم نوروزی مدیر عامل شرکت آرتانمانگر اردبیل با بیان این خبر گفت : سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اردبیل از تاریخ 4 لغایت 7 خرداد به مدت 4 روز در فضایی به متراژ 4000 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اردبیل گشایش خواهد یافت .

    نوروزی افزود : در این نمایشگاه 65 واحد تولیدی و بازرگانی از استان های تهران ،آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، خراسان رضوی ، البرز و اردبیل و چندین نمایندگی از کشورهای خارجی حضور دارند.

    مدیر عامل شرکت آرتانمانگر خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان  در این نمایشگاه آخرین تولیدات و فناوری های نوین خود را در زمینه تاسیسات و مصالح ساختمانی ، لوله و اتصالات ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی ، دیگ های بخار ، انواع درب های ضد سرقت ، یو پی وی سی ، شیشه های دوجداره و ماشین آلات مربوطه ، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی ، سینک ، هود ، سنگ های تزئینی ، نما و کامپوزیت ، تیرچه های صنعتی ، آسانسور و پله برقی و ... در معرض دید بازدیدکنندگان خواهند گذاشت .

    وی  در مورد اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه به منظور ارائه توانمندی های صنعت ساختمان در سطح استان و جذب نام آوران کشوری با هدف تبادل دانش و اطلاعات ، تعاملات اثر بخش تکنولوژی وفنی و ارتقاء روابط صنعتی و معرفی و آگاه سازی بیشتر سرمایه گذاران ، کارآفرینان و مصرف کنندگان نهایی برگزار می شود .

    گفتنی است؛ این نمایشگاه از ساعت 16 الی 22 پذیرای علاقمندان و متخصصین صنعت ساختمان خواهد بود .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت