در مرکز تجارت جهانی دبی ؛

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی سنگ، سرامیک و فرش و کفپوش خاورمیانه

عصر نمایشگاه- دومین دوره از نمایشگاه بین المللی سنگ، سرامیک و فرش و کفپوش خاورمیانه ۳ خرداد ماه با حضور شیخ حمدان بن رشید آل مکتوم وزیر اقتصاد و صنعت امارات متحده عربی و هیأت همراه به صورت رسمی در مرکز تجارت جهانی دبی افتتاح شد و مورد بازدید قرار گرفت.

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی سنگ، سرامیک و فرش و کفپوش خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از قدس آنلاین ، در این دوره از نمایشگاه ها، بیش از 400 مشارکت کننده از 27 کشور جهان آخرین محصولات و تکنولوژی های خود را در معرض نمایش گذاشته اند و کشور ایران نیز با نمایندگانی در زمینه سنگ های مرمریت و تراورتن، سنگ رودخانه ای، کاشی لعابدار، کاشی پرسلان و فرش ماشینی در این دو نمایشگاه حضور دارد.

    در روز اول این رویداد جهانی، سمینارها و کارگاه های آموزشی با موضوعات رفع مشکلات نصب کاشی و سنگ های طبیعی، وضعیت بازار جهانی سنگ، چگونگی تجارت در آمریکای شمالی و چندین سمینار تخصصی دیگر برگزار شد.

    این نمایشگاه ها تا روز پنجشنبه 6 خرداد ماه در مرکز تجارت جهانی دبی و همزمان با 7 رویداد مرتبط دیگر ادامه خواهد داشت.

    شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی dmg::events برگزار کننده پاویون ملی ایران در این نمایشگاه ها و میزبان مشارکت کنندگان ایرانی در نمایشگاه های مذکور است.

    از آن جا که دبی یکی از شهرهای مهم اقتصادی منطقه و دروازه خاورمیانه به سوی تجارت های بین المللی نام گرفته است، حضور در این رویدادها فرصت مغتنمی برای تولیدکنندگان و تجار ایرانی است تا محصولات خود را به خریداران جهانی معرفی کنند.

    امید است برپایی این نمایشگاه طی چند روز آینده در راستای ارتقای صادرات غیر نفتی و توسعه تجارت خارجی راهگشا بوده و فرصتی مجدد برای ورود محصولات ایرانی به کشورهای حوزه خلیج فارس و جهان باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت