تور نمایشگاه عکس خیام؛ از ارومیه تا روسیه

عصر نمایشگاه- پس از برگزاری ۱۴ نمایشگاه از آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‎المللی عکس خیام در شهرهای مختلف، این هفته این تور نمایشگاهی به ارومیه و روسیه می رود.

تور نمایشگاه عکس خیام؛ از ارومیه تا روسیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، پس از برگزاری این نمایشگاه در شهرهای تهران، کرج، قم، ایلام، همدان (دو نمایشگاه)، اراک، اردبیل، قونیه ترکیه، بیلبائو اسپانیا، سبزوار، نیشابور، خیخون اسپانیا و مشهد، یکشنبه، 27 مرداد آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‎المللی عکس خیام در ارومیه آغاز به کار کرد و همچنین پنجشنبه، 22 آگوست 2019 مصادف با سی و یکم مرداد 1398 در شهر پنزا در روسیه آغاز به کار خواهد کرد.

    علی سامعی، دبیر جشنواره بین المللی عکس خیام در این باره گفت: این نمایشگاه در ارومیه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی و ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری و فرهنگسرای هنر (خانه هنرمندان) ارومیه و در شهر پنزا روسیه با همکاری کتابخانه GBUK شهر پنزا و کلوپ عکس پنزا در محل  کتابخانه GBUK این شهر برگزار می شود.

    به گفته وی، تور نمایشگاهی آثار برگزیده ششمین جشنواره عکس خیام همانند دوره های پیشین جشنواره در شهرهای مختلف ایران و چندین کشور برپا خواهد شد.

    سامعی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه در ابعاد بین المللی در دوران کنونی که ایران هراسی در فضای بین المللی به حد بالایی رسیده است تبلیغی خوب در جهت معرفی ایران به عنوان کشوری فرهنگی است، اظهار کرد: نام و نشان خیام بر این جشنواره در کشورهای مختلف با استقبال علاقه مندان به فرهنگ، ادبیات، هنر و عکاسی مواجه شده است و میزان استقبال عکاسان خارجی از این نمایشگاه نیز خود موید این مساله است که می توان برای برگزاری هرچه با شکوه‎تر آن در ابعاد گسترده بین المللی فراتر از آنچه که تاکنون بوده، تلاش و برنامه‌ریزی کرد.

    نماینده فیاپ در ایران افزود: در مجموع شش دوره جشنواره بین‎المللی عکس خیام بیش از 115 هزار قطعه عکس از هنرمندان 78 کشور به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که در نوع خود رکوردی بی‌نظیر در بین جشنواره‌های هنری ایران محسوب می‌شود.

    همچنین به تازگی فراخوان دوره هفتم جشنواره اعلام شده است که عکاسان و هنرمندان می‌توانند برای اطلاع از روش شرکت و ارسال آثار خود به سایت جشنواره به آدرس www.Khayyam.Photo مراجعه کنند. مهلت شرکت در هفتمین دوره جشنواره تا 22 مهرماه 98 تعیین شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت