رایزنی بازرگانی ایران در عراق :

مهندسی تجاری ایران و عراق بر اساس اهداف مشترک است

عصر نمایشگاه- رایزن بازرگانی ایران در عراق با توجه به روند تعاملات دو کشور در حوزه فعالیتهای تجاری گفت : آنچه مورد توافق قرار گرفته و همواره بخش تجاری ایران و عراق پایبند به آن است انجام اقدامات موثر مشترک برای تقویت امور بازرگانی و رونق تولیدات مورد نیاز میباشد.

مهندسی تجاری ایران و عراق بر اساس اهداف مشترک است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه ناصر بهزاد با اشاره به عمده ترین محصولات وارداتی کشور عراق از دنیا شامل ماشین آلات و دستگاههای صنعتی  - دارو و تجهیزات پزشکی  - تجهیزات برق رسانی  - محصولات صنایع تبدیلی و مواد غذایی -آهن آلات و محصولات فولادی و بهره مندی از  خدمات فنی مهندسی – دانش فناوری در الگوهای جدید کشاورزی و کالاهای  مصرفی گفت  : بخش عمده ای از صادرات ایران به عراق در حال حاضر حسب  نیاز این بازار و تقاضای موجود مدیریت میگردد و از این جهت ورود کالاهای ایران مورد اقبال عراقی هاست .
    رایزن بازرگانی ایران در عراق اظهار داشت :  براساس مهندسی تجاری چشم انداز (20) میلیارد دلار برای تجارت با  عراق وتبادلات دو جانبه بر به منظورایجاد ارز آوری- اشتغالزایی و توسعه اقتصادی برای دوکشور طراحی شده است.
    ناصر بهزاد افزود : بصورت مستقیم حدود(3 ) میلیون نفر و غیر مستقیم(15) میلیون نفر عراقی در زنجیره حمل- انتقال- بارگیری- توضیع -فروش -تامین- عرضه و تولید کالای با دانش ایرانی مورد درخواست در عراق مشغول کسب در امد هستند که 30 درصد جریان فعال تجارت خرده و عمده کشور عراق را شامل میشود .
    رایزن بازرگانی ایران در عراق تصریح کرد : ایران تنها کشوری است که احیاء شهرک صنعتی در عراق را به جدیت دنبال مینماید و قطعا تحقق آن هم منطبق با سند اقتصاد مقاومتی برای برونگرایی فعالیتهای صادراتی ایران است و  هم خواسته عراق در تکمیل اصلاحات اقتصادی برای افزایش تولیدات محلی است.
    بهزاد یاداور شد سال 1397 تجارت (دو کشور) در بخش غیر نفتی 10 میلیارد دلار بوده و امسال هم در 7 ماه اول بالغ بر (6) میلیارد دلار عملیات تبادل کالا با رشد مثبت بین دو  کشور صورت پذیرفته و آمادگی داریم پذیرش کالاهای صادراتی عراق به ایران را نیز برای توازن تجارت دنبال نماییم.

     

     

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت