مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس کودک و نوجوان در زاهدان

عصر نمایشگاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان سیستان و بلوچستان گفت: کودکان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف سالروز آزاد سازی خرمشهر را جشن گرفتند.

برگزاری نمایشگاه عکس کودک و نوجوان در زاهدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، حسن معزی اظهار داشت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اعضای کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اجرای ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله غبارروبی مزارشهدا، قصه‌گویی، برگزاری جشن و برپایی نمایشگاه این روز را گرامی داشتند.

    مدیرکل کانون‌های استان گفت: اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان هامون در روز آزادسازی خرمشر با حضور بر مزار شهیدان گمنام و غبارروبی از مزارشان، یاد و خاطره‌ همه‌ شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند و آزادسازی خرمشهر را به یک‌دیگر تبریک گفتند.

    وی افزود: این مرکز هم‌چنین ویژه‌برنامه‌ای نیز به مناسبت میلاد امام زمان(عج) اجرا کرد و اعضا ابتدا در کارگاه کارت‌سازی، کارت‌هایی برای امام زمان ساختند و سپس در کارگاه ادبی دلنوشته‌های خود را برای امامشان بر روی کارت‌ها نوشتند و در پایان با حضور در کنار رودخانه‌ی شهرشان، نامه‌ها را به مقصد گیرنده ارسال کردند.

    معزی با اشاره به معرفی شخصیت پنج نفر از شهیدان حماسه‌ آزادسازی خرمشهر در مرکز شماره‌ دو زاهدان تصریح کرد: اعضای این مرکز فرهنگی‌هنری ابتدا در کارگاه‌های نقاشی، سفال و کارت‌سازی شرکت کردند و آثاری در زمینه‌ی سالروز آزادسازی خرمشهر خلق کردند و پس از آن با حضور در کارگاه معرفی شخصیت، با پنج لاله‌ راه آزادسازی خرمشهر آشناشدند و به مقام همه‌ شهیدان دفاع مقدس ادای احترام کردند.

    وی تاکید کرد: در مرکز فرهنگی‌هنری شماره‌ی پنج نیز یک جشن برای دو مناسبت نیمه‌ شعبان و سالروز فتح خرمشهر برگزار شد و اعضا با این دو واقعه‌ی بزرگ ملی و دینی آشنا شدند و با حضور در کارگاه کلاژ به خلق آثار هنری با موضوع خرمشهر پرداختند و پس از آن برای امام زمان(عج) مولودی خوانی کردند.

    معزی عنوان کرد: در مرکز مجتمع کانونها نیز قصه‌گویی برای اعضاء برگزارشد که از فعالیت قصه‌گویی برای معرفی خرمشهر و وقایع آن استفاده شد و پس از آن اعضا در کارگاه کلاژ آثاری در این زمینه پدید آوردند، همچنین بازی و سرگرمی و نمایش فیلم دیگر فعالیت‌های این مرکز برای اعضا بود.

    مدیرکل کانون های استان با بیان اینکه  کودکان شیعه و سنی شهرستان میرجاوه نیز به مزار شهدا رفتند تا به مقام شامخ آنان احترام و ادای دین کنند، گفت: همچنین معرفی وقایع و رویدادها و حضور در کارگاه سفال آغاز برنامه‌های مرکز میرجاوه بود که اعضا در کارگاه سفال با ساختن ماکتی از ابزار نبرد، نمایشگاهی از این آثار برپا کردند.

    وی از برپایی نمایشگاه عکس در مرکز شماره‌ چهار زاهدان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز فرهنگی‌هنری نیز با برپایی نمایشگاه عکسی با موضوع خرمشهر، به استقبال این روز بزرگ در تاریخ ایران رفتند و یاد و خاطره‌ حماسه‌سازان دفاع مقدس را گرامی داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت