در محل نمایشگاه های مصلای امام خمینی(ره) ؛

آغاز بکار چهارمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو تهران

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو امروز سه شنبه در محل نمایشگاه های ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) آغاز بکار کرد.

آغاز بکار چهارمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، این نمایشگاه با حضور علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران، محمدباقر رجال رییس انجمن قطعه سازان، سرهنگ مجتبی بحیرایی رییس اماکن ناجا، خلیل پرتوزاده معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخی از روسای اتحادیه های همگن، اعضای هیات مدیره اتحادیه لوازم یدکی برگزار شد.

    در این نمایشگاه، بازرگانان، توزیع کنندگان قطعات خودرو، لوازم جانبی، تجهیزات، تیونینگ، روانکارها و قطعات مصرفی انواع خودروهای سبک و سنگین، ماشین آلات، تولیدکنندگان قطعات خودرو و لوازم جانبی و ایمنی و همچنین ارائه دهندگان خدمات فنی، تعمیرگاهی و مهندسی مشارکت دارند.

    شرکت های خودروسازی ایران، انواع خودرو در زمینه های چهار چرخ محرک، ون، کامیون‌، اتوبوس‌، مینی‌بوس‌ و وانت تولید می کنند. در حال حاضر 16 تا 17میلیون خودروی پلاک شده تولید داخل در کشور آمد و شد می کنند و سالیانه یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو توسط تولیدکنندگان داخلی به بازار تحویل داده می شود.

    بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید خودرو کشور در سال 1404 باید به سه میلیون دستگاه در سال افزایش پیدا کند و یک سوم آن صادر شود.

    در سال گذشته تعداد 976 هزار و 836 دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شد که از این میان بیش از 892 هزار و 600 دستگاه، از نوع سواری بوده است.

    همچنین خودروسازان کشور در سال گذشته تعداد 9 هزار و 842 دستگاه کامیون، 73 هزار و 187 دستگاه وانت، 511 دستگاه مینی بوس و 696 دستگاه اتوبوس تولید کردند.

    چهارمین نمایشگاه تخصصی قطعات و خدمات خودرو، ماشین آلات راهسازی، معدنی، کشاورزی و موتورهای زمینی تهران، چهارم تا هفتم خردادماه امسال توسط اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) میزبان علاقمندان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت