در آستانه برگزاری نمایشگاه تخصصی مواد غذایی در تاتارستان روسیه مطرح شد

به دنبال راه اندازی خط تولید در تاتارستان روسیه هستیم

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنایع وابسته جمهوری اسلامی ایران در تاتارستان روسیه از ۱ تا ۳ مرداد ۹۵ برگزار می شود.

به دنبال راه اندازی خط تولید در تاتارستان روسیه هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، نامی نو از جمله شرکت هایی است که قصد حضور در این نمایشگاه را دارد. شهام عبدالرزاقی سرپرست خرید شرکت نامی نو درباره حضور در نمایشگاه تاتارستان روسیه گفت: به دفعات در نمایشگاه های خارجی شرکت داشته ایم اما اولین بار است که در نمایشگاه روسیه حاضر می شویم.
    وی ادامه داد: البته در نمایشگاه های دیگر ارایه محصول نداشته و فقط برند و محصولات معرفی می شد اما در نمایشگاه تاتارستان قرار است برای اولین بار محصولات خود را ارائه کنیم.محصول اصلی شرکت ما الویه است که از غذاهای اصلی و مورد علاقه روس ها محسوب می شود.
    عبدالرزاقی افزود: طبق شنیده ها روس ها خواستار راه اندازی خط تولید هستند و ما با وجود این که شناخت دقیقی از بازار روسیه نداریم به منظور راه اندازی خط تولید و نیز شناخت بازار روسیه تصمیم داریم در این نمایشگاه شرکت کنیم.
    وی در پاسخ به این که آیا قصد صادرات دارید یا خیر؛ اظهار داشت:خوشبختانه فروش داخل به اندازه کافی خوب است و نیازی به صادرات احساس نمی شود.البته به دلیل این که مواد غذایی تاریخ مصرف دارند حمل و نقل آن ها مشکلات زیادی به دنبال دارد وصادرات چندان به صرفه نیست.
    وی در ادامه توضیحاتی درباره  مجموعه تولیدی نامی نو ارایه کرد و گفت: با توجه به رشد روز افزون تقاضا برای غذاهای آماده مصرف و در راستای ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه گروه صنایع غذایی نامی نو پس از انجام تحقیقات گسترده برای دستیابی به تکنولوژی تولید سالاد الویه بصورت مکانیزه و بدون دخالت دست ، تولید صنعتی سالاد الویه را در بسته بندی های 200و 500 گرمی بصورت کاملا بهداشتی و تحت نظارت معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت دراردیبهشت ماه سال 1380 آغاز کرد .

    وی افزود:همچنین این شرکت، در پاسخ به استقبال و اعتماد مصرف کنندگان ، تولید انواع غذاهای سرد آماده مصرف ( الویه ژامبون ،‌الویه مرغ ، خوراک ماکارونی ) را در دستور کار خود قرار داد .

    گفتنی است علاقه مندان برای بازدید از اولین نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنایع وابسته جمهوری اسلامی ایران در تاتارستان روسیه همزمان با شروع زمان نمایشگاه می توانند از ساعت 10 تا 17  به مرکز نمایشگاهی شهر کازان مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت