۲۴ خردادماه ؛

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره)

عصر نمایشگاه- بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ۲۴ خردادماه با شعار «به سوی فهم قرآن کریم» در مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار می‌کند.

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

    این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن کریم» آغاز به کار می‌کند و قرار است علاوه بر ایجاد بخشی با همین عنوان، سایر بخش‌های نمایشگاه نیز با محوریت این شعار فعالیت کنند.

    با توجه به اینکه امسال برای نخستین‌بار پس از تغییر دولت قرار است نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شود، انتظار می‌رود این نمایشگاه با تغییراتی در محتوا و برنامه‌ریزی نسبت به سال‌های گذشته برپا شود بر همین اساس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هفته‌های گذشته اقدام به برنامه‌ریزی برای برپایی هر چه بهتر نمایشگاه کرده است.

    سال گذشته نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار شد که دوری بخش‌ها نارضایتی بسیاری از بازدیدکنندگان را به همراه داشت بر همین اساس مسئولان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال سعی در تجمیع بخش‌ها و رفع نواقص سال گذشته را دارند.

    یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای برگزاری نمایشگاه قرآن، شهر آفتاب بود که پس از ارزیابی، مصلای امام خمینی(ره) میزبان نمایشگاه قرآن شد تا شاهد جلب رضایت مردم و تشویق آن‌ها به حضور پرشور در نمایشگاه باشیم.

    نمایشگاه بیست‌وچهارم قرآن کریم امسال در بخش‌ها و کمیته‌های مختلفی همچون مکتوب، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب،‌ تشریفات، بین‌الملل، روابط عمومی و ارتباطات، نهادها و مؤسسات مردمی، نهادها و مؤسسات دولتی و همچنین محافل و مراسم برگزار می‌شود.

    نمایشگاه بین‌المللی قرآن امسال از 24 خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز می‌کند و از ساعت 18 تا 23.30 در مصلای امام خمینی(ره) میزبان مردم قرآن‌دوست کشورمان است. این نمایشگاه تا 8 تیرماه به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت