معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران اعلام کرد

عصر نمایشگاه- معاونت امور فنی و مهندسی جهت بهبود در روند اجرایی هرچه بهتر نمایشگاه ها و ساخت و ساز غرف در فضای باز از دیدگاه های کیفی و بصری و با درنظر گرفتن مباحث مقررات ملی ساختمان و مقررات و دستور العمل های غرفه آرایی رعایت موارد مشروحه ذیل ضروری می باشد .

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه »،دستور العمل های غرفه آرایی به شرح زیر می باشد:
    1-  طبق ردیف 25 مجموعه مقررات طراحی و غرفه آرایی، مشارکت کنندگان می بایست حداکثر از 50درصد ( مفید ) متراژ واگذاری برای ساخت طبقه فوقانی استفاده نمایند.
    2-  باتوجه به استانداردهای آتش نشانی نیم طبقه ها می بایست فاقد سقف بوده  و همچنین در صورت نیاز به اجرای سقف در طبقه همکف، لازم است سقف به گونه ای اجرا گردد که حداکثر 30 درصد سقف را پوشش داده و متریال آن به صورت مشبک یا راه  راه در نظر گرفته شود تا سنسورهای حسگر چشمی اعلام حریق صحیح و کامل عمل نمایند.
    3-  در برخی از نمایشگاه ها مشاهده گردیده است، که مجریان در هنگام واگذاریی و جانمایی فضای باز به مشارکت کنندگان شیرهای آتش نشانی را در نظر گرفته و مقابل آنها را مسدود می نمایند. و این در حالی است که طبق استانداردهای آتش نشانی شیرهای مذکور می بایست از دید کامل برخوردار و برای موارد ضروری کاملا در دسترس قرار داشته باشند.
    4-  باتوجه به برگزاری نمایشگاه های متعدد در فضای باز نمایشگاه ها، ترتیبی اتخاذ گردد که مسئول فنی مجری نسبت به صفحه گذاری در زیر ستون های غرفه سازی  و یا کالاهای نمایشگاهی (ماشین آلات و تجهیزات) حتما اقدام نمایند.
    5-  باتوجه به رعایت مبلمان محیطی از دیدگاه بصری از هرگونه واگذاری در فضای باز و جانمایی غرف در اطراف استخر بزرگ جایگاه، میدان شرق سالن 38 و شرق باغ ژاپنی اجتناب نمایند و قبل از تائیدیه فنی اقدام به جانمایی و اعلام به مشارکت کنندگان ننمایند.
    6-  مجریان مکلفند پس از تحویل سالن های تحت پوشش نمایشگاه، جهت خدمات مناسب، ابتدا نسبت به ساخت اتاق مدیریت سالن، پیشخوان حراست و دفتر خدمات که فضای واگذاری بصورت رایگان می باشد اقدام نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت