افتتاح نمایشگاه صنایع دستی، با حضور مسئولان

عصر نمایشگاه- مراسم افتتاحیه ۲۶ نمایشگاه صنایع دستی ۵ خرداد در مصلی امام خمینی برگزار شد.

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی، با حضور مسئولان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرآنلاین، بیست و ششمین نمایشگاه صنایع دستی با حضور مسعود سلطانی‌فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، بهمن نامورمطلق معاون صنایع دستی کشور ، اسدالله عسگراولادی رییس اتاق بازرگانی ایران و چین ، مجیدرضا حریری رییس انجمن صادرکنندگان صنایع دستی ، رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران ، سمیع‌الله حسینی مکارم معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی افتتاح شد و از چند اثر برگزیده که شامل ورق های نقره که به سیاه شوندگی مقاوم هستند، نگارگری های زیبا، لباس های سوزن دوزی شده و دستگاه بافت چند منظوره رونمایی و دیدن کردند.

    نمایشگاه صرفا تجاری است

    پویا محمودیان مدیرکل صادرات صنایع دستی کشور در پاسخ به چرایی اینکه نمایشگاه در حالی افتتاح شد که هیچ مقام مسئولی سخنرانی نکرد و تنها از غرفه ها بازدید شد گفت: تصمیم این موضوع در مراسم اختتامیه موزه فرش گرفته و صحبت های لازم بیان شده بود و این نمایشگاه صرفا تجاری است.

    او ادامه داد: امسال نمایشگاه متفاوتی داریم از این جهت که بخش زیادی از بودجه و انرژی خود را صرف غرفه بندی و رضایت بازدیدکنندگان قرار داده ایم.

    همچنین دکتر سید محمد مهدی هادووی رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی پس رونمایی آثار ارائه شده از ورق های نقره که به سیاه شدن مقاوم هستند گفت: ورق های تولید شده از آلیاژ نقره نسبت به نمونه خارجی بسیار مرغوب تر است. از این آلیاژ در گوی و نیم گوی و ماسوره ضرایح مقدس کربلا به صورت ریخته گری سنتی انجام گرفته است و در حال حاضر نیز آمادگی صادر کردن این نمونه را به سایر کشور ها داریم.

    نمایشگاه صنایع دستی کشور با 360 غرفه از 31 استان در شبستان مصلای امام خمینی تهران از چهارشنبه 5 خرداد تا 10 خردادماه، از ساعت 10 صبح تا 20 برپاست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت