در قالب ۱۰ هزار جلد کتاب

نمایشگاه کتاب در شهرستان ابهر برگزار شد

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از برگزاری نمایشگاه کتاب با ۱۰ هزار جلد کتاب در شهرستان ابهر خبر داد.

نمایشگاه کتاب در شهرستان ابهر برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس،  حسن ناصری اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه یکی از مهم‌ترین برنامه‌‎های اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر است.

    وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های موضوعی کتاب در راستای ترویج فرهنگ مطالعه گفت: کتاب و کتابخوانی و میزان گرایش به مطالعه، امروزه یکی از شاخص‌های توسعه به شمار می‌رود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه تشویق دانش‌آموزان به مطالعه توسط معلمان و کارکنان مدارس، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب در کلاس‌های درس از مهم‌ترین روش‌‌های ترویج فرهنگ مطالعه است، اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در همین راستا نمایشگاه‌های کتاب برگزار می‌شود.

    ناصری با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها با عرضه کتاب‌‌ها در موضوعات مختلف برگزار می‌شود و اغلب نیز در این نمایشگاه‌ها کتاب‌ها با تخفیف ارائه می‌شود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه به مناسبت ماه شعبان نیز نمایشگاه کتابی در شهرستان ابهر دایر شده است، اضافه کرد: این نمایشگاه تا چند روز قبل از ماه مبارک رمضان دایر خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور در فرهنگسرای نور ابهر دایر است و بازدید عموم از آن آزاد است، تصریح کرد: کتاب‌های نمایشگاه با 10 تا 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

    ناصری با اشاره به اینکه کتاب‌های نمایشگاه شامل موضوعاتی از قبیل کودک، روانشناسی، تاریخ، جغرافیا، علمی، کمک درسی، مذهبی و دینی، فرهنگی، هنری و ... است، اظهار داشت: تعداد عناوین کتاب‌ها بیش از 2 هزار مورد با بیش از 10 هزار جلد است.

    وی با اشاره به اینکه استقبال مردم از برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان مطلوب است، گفت: پیش‌بینی می‌شود، استقبال مردمی از نمایشگاهی که هم اکنون در حال برگزاری است، نیز مطلوب باشد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرایی از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: برگزاری نمایشگاه خوشنویسی، برگزاری شب شعر و ... از دیگر برنامه‌های این اداره است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت