مدیر بخش فروش نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد

ثبت‌نام بخش فروش نمایشگاه قرآن کریم تا ۱۱ خردادماه

عصر نمایشگاه- مدیر بخش فروش نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از آغاز ثبت‌نام مؤسسات و شرکت‌های متقاضی حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: ثبت‌نام بخش فروش بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا ۱۱ خردادماه ادامه دارد.

ثبت‌نام بخش فروش نمایشگاه قرآن کریم تا ۱۱ خردادماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، عبادرضا اسلامی مدیر کمیته بازرگانی و فروش شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از آغاز ثبت‌نام بخش فروش نمایشگاه خبر داد و گفت: از مؤسسات، شرکت‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی دارای مجوز‌های لازم متقاضی حضور در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دعوت شده است تا نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه اقدام کنند.

    وی با بیان اینکه نام‌نویسی از متقاضیان از 6 خردادماه آغاز شده است و تا 11 خرداماه ادامه دارد، افزود: بخش فروش نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نسبت به غرفه‌های سایر کمیته‌های نمایشگاه، چند روز زودتر  و از 20 خردادماه برابر با سومین روز از ماه مبارک رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) افتتاح می‌شود.

    اسلامی با اشاره به نظارت ویژه بر بخش فروش نمایشگاه قرآن خاطر نشان کرد: بخش بازرگانی و فروش در چهار بخش شامل کارگروه ویژه ناشران با مدیریت رجبعلی سالاریان، کارگروه ویژه رسانه های دیجیتال با مدیریت سجادی‌نژاد، کارگروه ویژه حجاب و عفاف با مدیریت حمید قبادی دانا و کارگروه ویژه محصولات فرهنگی و هنری قرآنی با مدیریت هوشنگی فعالیت می‌کند.

    مدیر کمیته بازرگانی و فروش نمایشگاه قرآن، بر جانمایی مناسب غرفه‌ها در فضای مصلای امام خمینی(ره) با طراحی جدید تاکید کرد و گفت: تلاش شده است غرفه‌های هر ٤ کارگروه کمیته بازرگانی و فروش را در یک‌جا جمع کنیم تا کمبودها و کاستی‌را برطرف کنیم. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به سایت register.tibf.ir درخواست خود را ثبت کنند.

    گفتنی است ، بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از 24 خرداد ماه تا 8 تیر ماه مصادف با 7 تا 22 ماه مبارک رمضان به مدت 16 روز در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت 18 تا 23.30 برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت