مدیر نمایشگاه بین‌المللی اردبیل خبر داد

نمایشگاه بین‌المللی اردبیل آماده راه‌اندازی غرفه دائمی عسل سبلان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل گفت: با فراهم کردن زیرساخت های لازم و مناسب امسال نمایشگاه بین‌المللی اردبیل آماده راه‌اندازی غرفه دائمی عسل سبلان است.

نمایشگاه بین‌المللی اردبیل آماده راه‌اندازی غرفه دائمی عسل سبلان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، ایوب تقواطلب اظهار داشت: عسل ناب اردبیل طرفداران و مشتریان بسیاری در مناطق مختلف کشور دارد و ما به‌منظور غنی‌سازی و تعالی حوزه اقتصادی در بحث تولید و صادرات عسل آماده راه‌اندازی غرفه دائمی معرفی عسل اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی هستیم که خوشبختانه در این زمینه با رایزنی‌های انجام شده گام‌های اساسی و راهبردی برداشته شده است.

    وی با اشاره به اینکه رایزنی‌های خوبی با اتحادیه عسل‌ اردبیل و نمایشگاه بین‌المللی برای راه‌اندازی غرفه دائمی معرفی عسل اردبیل انجام شده است، افزود: ما آماده‌ایم محصول غرفه دائمی عسل اردبیل را با تخفیف بسیار ویژه به اتحادیه عسل ارائه دهیم تا بتوانند با استفاده از این ظرفیت در معرفی عسل اردبیل اقدامات اساسی انجام دهند چرا‌که عسل طبیعی سبلان پتانسیل بسیاری بالایی در زمینه معرفی به بازارهای جهانی را داراست.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل بیان کرد: مهمترین هدف نمایشگاه معرفی قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و محصولات داخلی استان اردبیل است و یکی از اولویت‌های اساسی ما معرفی عسل ناب اردبیل به گردشگران و بازارهای کشورهای جهانی است که نیاز است در این زمینه دستگاه‌های مربوطه هماهنگی لازم را داشته باشند.

    تقواطلب تصریح کرد: راه‌اندازی غرفه دائمی عسل در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل یک گام بسیار بزرگ در راستای توسعه صنعت زنبورداری اردبیل است که می‌تواند علاوه بر معرفی عسل اردبیل به گردشگران در حوزه آمدزایی و پویایی اقتصاد زنبورداران بسیار موثر باشد که امیدواریم امسال با رایزنی‌های انجام شده این امر محقق شود.

    وی اظهار کرد: ما آماده برگزاری نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان اردبیل در حوزه‌های مختلف هستیم و تاکنون نمایشگاه‌های بسیاری به منظور معرفی پتانسیل‌های استان اردبیل به گردشگران دایر شده و این نمایشگاه‌ها در نتیجه حمایت و همت کافی مسئولان در این زمینه امسال تداوم می‌یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت