برگزار کننده هشتمین دوره نمایشگاه بازار سفر بیان کرد

پایان نمایشگاه سفر با تخفیف های ۱۰ تا ۱۵ درصدی تورهای تابستانی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه سفر با تخفیف های ۱۰ تا ۱۵ درصدی این نمایشگاه به مخاطبان سفر در فصل تابستان پایان یافت.

پایان نمایشگاه سفر با تخفیف های ۱۰ تا ۱۵ درصدی تورهای تابستانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان ، هشتمین نمایشگاه بازار سفر کار خود را از 5 خرداد ماه و با هدف اطلاع رسانی به عموم مردم برای استفاده از خدمات مختلف توریستی در برج میلاد تهران آغاز کرد و استقبال مخاطبان از همان ساعات اولیه برپایی نمایشگاه نیز بسیار خوب بود.

    به گفته مهدی رحیم عنبر معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران  که این نمایشگاه را افتتاح کرد، نمایشگاه بازار سفر، اولین نمایشگاه تخصصی گردشگری است که طی سال جاری آغاز به کار می کند.

    با توجه به اینکه ما در حال نزدیک شدن به فصل سفر هستیم و پس از،ماه مبارک رمضان سفرهای هم وطنان ما آغاز خواهد شد،،لذا وجود نمایشگاه بازار سفر نقش بسزایی در معرفی و تبلیغ جاذبه های گردشگری ایران خواهد داشت.

    عنبر افزود:با توجه به اینکه امسال ،سال اقتصاد مقاومتی و اقتدار ملی نام گرفته و یکی از مباحث مهم در زمینه فاصله گرفتن از درآمد های متکی به نفت ،صنعت گردشگری است لذا برگزاری چنین نمایشگاههایی میتواند نقش بسزایی در بهبود صنعت گردشگری و به تبع آن اشتغال و سود آوری اقتصادی داشته باشد.

    به گفته وی، سازمان گردشگری علاوه بر شرکت در نمایشگاههای مختلف ،در خصوص تبلیغات جاذبه های گردشگری برنامه های گسترده ای را در دستور کار خود قرار داده که این برنامه ها منتج به معرفی جاذبه های مناطق کمتر توسعه یافته کشور خواهد شد.

    وی افزود ،در شرایط کنونی که پای گردشگران خارجی بیش از پیش به کشور باز شده تبلیغات نقشی حیاتی در شریان گردشگری ایران خواهد داشت و برگزاری نمایشکاههایی مانند نمایشگاه سفر ،نبض این شریان خواهد بود.

    تخفیف 10 تا 15 درصدی تورهای تابستانی در نمایشگاه بازار سفر

    برگزار کنندگان این نمایشگاه، برای رونق سفرهای تابستانی مردم، نیز تدابیری اندیشیده بودند و به همین دلیل در این نمایشگاه فرصتی فراهم کردند تا مردم همزمان با بازدید از نمایشگاه از تخفیف های 10 تا 15 درصدی برای سفرهای تابستانی استفاده کنند.

    به گفته نفیسه مشعوف برگزار کننده هشتمین دوره نمایشگاه بازار سفر  در این دوره از نمایشگاه دفاتر و آژانس های گردشگری تخفیف 10 تا 15 درصدی به مشتریان خود می دهند و هر شب نیز به قید قرعه تورهای رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

    وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه 120 شرکت داخلی و خارجی مرتبط با سفر حضور دارند که تعداد حضور شرکت های خارجی نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

    مشعوف عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال نمایشگاه بازار سفر را زودتر از قبل شروع کردیم شرکت ها استقبال بهتری داشتند چرا که پکیج های سفرهای تابستانی را زودتر از موعد ارائه کردند و مردم با برنامه ریزی بهتری می توانند خرید سفر داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت