رئیس اداره فرش استان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در زنجان

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از برگزاری نمایشگاه فرش در آبان ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، محسن جعفری با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در استان زنجان، افزود: این نمایشگاه آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

    وی اظهار داشت: در این نمایشگاه استان‌های تهران، تبریز، کردستان و زنجان و گیلان، همدان، قزوین، قم، گلستان، البرز، شهر کرد و اصفهان هم تولیدات فرش دستباف خود را به نمایش خواهند گذاشت.

    رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی فرش برای قالیبافان در سال جاری خبر داد و گفت: از آغاز سال جاری تاکنون دوره‌های آموزشی برای قالی‌بافان برگزار نشده است.

    جعفری یادآور شد: توجه به بحث مهم آموزش فرش به قالیبافان به ارتقای کیفی فرش دستباف کمک می‌کند و همچنین باعث ارتقای صادرات فرش استان هم می‌شود؛ چراکه توجه به کیفیت، توسعه روزافزون صادرات را به دنبال دارد.

    رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: این سازمان به تحقق این امر مهم توجه ویژه دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم را تدوین کرده و طی سال جاری چندین دوره آموزشی برای قالی‌بافان برگزار می‌شود.

    جعفری تحت قالی‌بافان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در استان زنجان 12 هزار و 500 نفر عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه عرضه تولیدات استان‌های مختلف است.

    رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: استان زنجان دارای فرش‌های باکیفیت و ارزشمند دستباف است و می‌تواند ظرفیت خوبی برای صادرات غیرنفتی باشد.

    جعفری یاد آور شد: 90 درصد صادرات فرش دستباف تولیدی زنجان به نام سایر استان‌ها است و فرش استان زنجان به کشورهای خلیج‌فارس، آلمان، کانادا، روسیه، لبنان، ایتالیا از طریق تجار دیگر صادر می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت