در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی الجزایر صورت گرفت

بازدید نخست وزیر الجزایر از غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی الجزایر

عصر نمایشگاه- نخست وزیر الجزایر ضمن بازدید از غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی این کشور، بر ضرورت اجرای سریع توافقات بین دو کشور تاکید کرد.

بازدید نخست وزیر الجزایر از غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی الجزایر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از  تسنیم ، چهل و نهمین نمایشگاه بین المللی الجزایر با حضور آقای عبدالمالک سلال نخست وزیر و تنی چند از وزرای کابینه از جمله وزرای صنایع و معادن، کشور، بازرگانی، مسکن، امور زیربنایی، امور دینی و اوقاف، آموزش و پرورش و ارتباطات الجزایر و سفرای خارجی مقیم، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی این کشور گشایش یافت.

    گفتنی است ،در این نمایشگاه 810 موسسه و شرکت داخلی و خارجی از جمله 405 شرکت خارجی از 33 کشور جهان حضور دارند.

    در این مراسم، نخست وزیر الجزایر ضمن دیدار از برخی غرفه های خارجی، در غرفه جمهوری اسلامی ایران حاضر و مورد استقبال رضا عامری سفیر کشورمان در الجزایر قرار گرفت.

    آقای سلال ضمن گفتگو با سفیر و مسئولان غرفه ایران، بر ضرورت اجرای سریع توافقات دو کشور که در جریان برگزاری کمیسیون عالی مشترک و همچنین دیدار اخیر وزیر صنایع و معادن الجزایر از ایران صورت گرفت تاکید و لزوم تحقق اراده دو کشور در توسعه مناسبات در کوتاهترین زمان ممکن را خاطرنشان ساخت.

    وی با اشاره به توافق طرفین جهت احداث خط تولید خودرو ایرانی (سایپا) در الجزایر ، لزوم سرعت در اجرای آن را مورد تاکید قرار داد. در این بازدید توانمندی های صنعتی کشورمان در زمینه های مختلف از جمله انبوه سازی مسکن از سوی رضا عامری سفیر کشورمان در الجزایر برای نخست وزیر این کشور تشریح گردید و توضیحاتی نیز از سوی نماینده کنسرسیوم ایرانی مهندسی و ساختمان ارائه گردید که مورد توجه نخست وزیر و وزرای همراه وی قرار گرفت.

    رضا عامری با اشاره به اینکه حجم مبادلات تجاری میان دو کشور در سال 94 نسبت به سال 93 به بیش از سه برابر افزایش یافته است گفت امیدواریم با حل برخی مشکلات مالی که به زودی مرتفع خواهد شد شاهد صدور گسترده خدمات فنی و مهندسی کشورمان به الجزایر نیز باشیم.

    در نمایشگاه بین المللی الجزایر که با شعار «سرمایه گذاری، محور اقتصاد تولیدی» برگزار می شود و   تا 13 خردادماه ادامه خواهد داشت پنج شرکت و نهاد تجاری صنعتی ایران از جمله کنسرسیوم مهندسی و ساختمان که خود متشکل از تعداد زیادی شرکت های ایرانی است حضور دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت