عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی سنندج خواستار شد

راه‌اندازی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه

عصر نمایشگاه- عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی سنندج خواستار راه‌اندازی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه شد و گفت: افزایش سطح درآمد واحدهای تولیدی و برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در خارج از کشور باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

راه‌اندازی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،فاروق کیخسروی در بخش دوم نخستین جلسه کارگروه اشتغال کردستان در سنندج اظهار کرد: کسانی که در حوزه تولید فعالیت می‌کنند بر این باور هستند که درآمدهای نفتی نباید صرف درآمدهای جاری در کشور شود.

    وی افزود: فعال‌سازی بخش خصوصی و واحدهای تولیدی به منظور بهره‌گیری از ظرفیت آنها در بحث درآمدهای جاری از مهم‌ترین نیازهایی است که باید تحقق یابد.

    عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی سنندج با بیان اینکه متاسفانه امروزه سازمان امور مالیاتی به دنبال تعطیل کردن واحدهای تولیدی است، گفت: این سازمان بدون توجه به شرایط سخت اقتصادی واحدهای تولید با اعمال فشارهای مالیاتی منجر به تعطیل شدن بسیاری از این واحدها شده است.

    کیخسروی خاطرنشان کرد: شرایط باید به گونه‌ای فراهم شود که تعداد مالیات دهندگان اضافه و اجازه فرار مالیاتی را به کسی ندهند نه اینکه کل فشار را بر برخی از تولیدها تحمیل و سایرین به راحتی از پرداخت مالیات خود را معاف کنند.

    وی با اشاره به تلاش جدی تامین اجتماعی در حمایت از واحدهای تولیدی گفت: گاها برخی قوانین دست و پاگیر در قانون تامین اجتماعی با وجود تمایل جدی مسئولان تامین اجتماعی به حمایت از بخش تولید مانع می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی در استان کردستان هستند که برای تزریق نقدینگی و خروج از شرایط رکود برای گرفتن تسهیلات بانکی مجبور به ارائه پیش فاکتور شده ولی در نهایت هم کارشان به دلیل عدم دریافت تسهیلات به تعطیلی کشیده می‌شود.

    عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی سنندج خواستار آسیب‌شناسی راهکارهای مالیاتی شد و اظهار کرد: یکی از بهترین راهکارهای حمایت از واحدهای تولیدی و افزایش سطح درآمد آنها برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و اختصاصی جمهوری اسلامی در خارج از کشور است.

    کیخسروی گفت: ایجاد و راه‌اندازی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه یکی از مطالبات جدی ماست که امیدواریم بستر عملیاتی شدن این مهم در کوتاه‌ترین زمان فراهم شود.

    نماینده اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: بازبینی و یکسان‌سازی در بحث سامانه رصد نیازی ضروری است که باید هرچه زودتر انجام شود.

    وی خاطرنشان کرد: 352 مورد از وام‌هایی که در قالب مشاغل خانگی در سال گذشته به افراد واجد شرایط اعطا شده از طریق فنی و حرفه‌ای بود ولی اجازه ثبت آن را به این سازمان نمی‌دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت