در محل باشگاه انقلاب تهران ؛

برپایی نمایشگاه عکس برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس «طبیعت و تولد» با هدف آزادی ۱۰ زندانی جوان جرائم غیرعمد در باشگاه انقلاب تهران برپا شد.

برپایی نمایشگاه عکس برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه که به همت وزارت ورزش و جوانان و همکاری ستاددیه کشور از ابتدای خرداد ماه افتتاح شده، 20 عکاس با ارائه آثاری با محتوای طبیعت ایران زمین، بدنبال آزادی 10 زندانی جوان محبوس کشور برآمده‌اند که به علت ارتکاب جرائم غیرعمد روانه زندان شده‌اند.

    گفتنی است ،نمایشگاه عکس «طبیعت و تولد» تا پایان خرداد ماه دایر است.

    قیمت تابلوهای موجود در این نمایشگاه بطور متوسط 80 میلیون تومان اعلام شده و تمامی عواید حاصل از فروش این آثار در راستای آزادی محکومان دیه ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی صرف خواهد شد.

    تا کنون 200 تابلو عکس در این نمایشگاه به فروش رسیده که البته جمعی از شهروندان و خیرین مبلغی بیش از قیمت ریالی آثار را بمنظور آزادی جوانان آبرومند در بند پرداخته‌اند.

    گرچه فضای محدود نمایشگاه امکان نمایش بیش از 55 تابلو را به برگزارکنندکان این اقدام خیرخواهانه نمی‌دهد و طوفان این فصل استان تهران هم موجب تخریب تعدادی از تابلوها شده، اما استقبال روزانه حدود 500 بازدیدکننده موجب دلگرمی هنرمندان و ورزشکاران طبیعت‌گردی شده است.

    همچنین امکان فروش آنلاین آثار هنری در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام نیز قابل پیگیری است تا زمینه آزادی تعداد مددجوی نیازمند بیشتری را فراهم شود.

    با عنایت به استقبال بالای علاقه‌مندان، نمایشگاه «طبیعت و تولد» که اکنون در ابتدای مسیر پیاده‌روی باشگاه انقلاب دایر شده، با جمع‌آوری آثار دیگری از هنرمندان نیکوکار کشور به مدت دو هفته نیز در فرهنگسرای جماران برپا خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت