شروع به کار چند نمایشگاه همزمان در شیراز

عصر نمایشگاه- هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و نوزدهمین نمایشگاه تخصصی چاپ، تبلیغات، رسانه، بازاریابی و ماشین آلات و صنایع وابسته به همراه نهمین نمایشگاه بین المللی لاستیک، پلاستیک، رنگ، رزین و صنایع وابسته با حضور جمعی از مسئولان و مقامات کشوری و استانی عصر روز سه شنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

شروع به کار چند نمایشگاه همزمان در شیراز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی فارس سید محمود موسوی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس در حاشیه گشایش این نمایشگاه ها ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با ابراز تاثر بابت شهادت این بزرگ مرد سپاه اسلام گفت: یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی تا ابد نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان زنده می‌ماند و همواره رشادت‌های این فرمانده اندیشمند و توانا سرلوحه آزاد مردان و زنان دنیا خواهد بود.

    سید محمود موسوی از شروع به کار همزمان این نمایشگاه‌ها خبر داد و افزود: برگزاری برخی از عناوین نمایشگاهی به سبب وجود مشکلاتی از جمله تأمین مواد اولیه و تحریم‌های بیگانگان دچار مشکل شده‌اند که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته علیرغم اینکه دیگر استان‌ها این عناوین را از تقویم خود حذف کرده‌اند، استان فارس این نمایشگاهها را به بهترین شکل برگزار خواهد کرد.

    موسوی گفت: دو سالن نرگس و ملاصدرا به مساحت 5000 متر مربع در این رویداد به نمایشگاه بین المللی خودرو اختصاص یافته است که 20 شرکت برتر صنعت خودرو کشور به ویژه سایپا، ارم خودرو، مدیران خودرو، دیار خودرو و نیسان با زمینه فعالیت خودرو و خدمات فنی و مهندسی خودرو به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

    وی افزود: 30 شرکت فعال در حوزه چاپ و تبلیغات، تابلو سازی، ماشین آلات چاپ، رسانه های دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، ماشین آلات صنعتی و لیزر، تبلیغات شهری و تیزر تلویزیونی در سالن سرو به مساحت 2000 متر مربع و با مشارکت 65 درصدی فعالان استان فارس در نمایشگاه چاپ، تبلیغات، رسانه و بازاریابی شرکت کرده‌اند.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس در خصوص برگزاری نهمین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک، رنگ و رزین و ماشین‌آلات وابسته گفت این نمایشگاه در سالن بهار به مساحت 2000 متر مربع برگزار می گردد و 28 شرکت تولید کننده و فعال این حوزه با زمینه فعالیت تولید انواع مخزن پلاستیکی، رنگ، رزین، مواد اولیه و ماشین آلات این صنعت که 18 درصد آنها از استان فارس می‌باشند به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود می‌پردازند.

    تمامی متخصصان، کارشناسان و عموم مردم می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه ها تا روز جمعه مورخ 20 دی ماه 1398 همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت