به همت مرکز آموزش و پژوهش های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران ؛

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی پوست و مو تهران

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو، فرآورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات وابسته ۲۱ تا۲۴ تیر برگزار می شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی پوست و مو تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صداوسیما، این نمایشگاه به همت مرکز آموزش و پژوهش های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران، در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

    رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه با اشاره به گسترش روزافزون تجهیزات، داروها و فرآورده های بهداشتی و درمانی و توجه بیش از پیش مردم نسبت به اهمیت سلامت پوست و مو در تشریح برگزاری این نمایشگاه گفت: مقوله سلامت پوست و زیبایی ایجاب می کند تا اطلاعات صحیح، آموزش های لازم و داروها و محصولات مناسب و واقعی در اختیار مردم قرار گیرد.

    یحیی دولتی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی در این حوزه دانست و گفت: ارائه دستاوردها و محصولات جدید، ارتقاء سطح آگاهی عمومی از چگونگی بهداشت و درمان پوست و مو و همچنین آموزش استفاده از فرآورده های این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه است.

    وی با انتقاد از توزیع و فروش محصولات قاچاق در حوزه فرآورده های آرایشی و بهدشتی تصریح کرد:‌ ورود کالای قاچاق در حوزه ها و زمینه های مختلف علاوه بر آسیب های فراوان به پیکر اقتصاد کشور، مانعی اساسی در جهت رشد اقتصادی و عامل اصلی گسترش فساد و سوداگری در جامعه است.

    رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی پوست و مو با بیان اینکه اقتصاد ایران هر ساله به جهت قاچاق کالاهای مختلف شکننده شده و فرصت ها و ظرفیت های توسعه ای خود را از دست می دهد، افزود: در حوزه محصولات و خدمات بهداشت و سلامت پوست و مو،‌ رسالت حقیقی ما حمایت از محصولات سالم و ایمن در بین مصرف کنندگان است و برگزاری اینگونه نمایشگاه ها می تواند کمک شایانی در این خصوص کند.

    بنیانگذار مرکز آموزش و پژوهش های پوست و جذام در ادامه گفت: مهمترین محصولات، خدمات و فن آوری های قابل ارائه در این نمایشگاه، انواع داروهای پوست و مو، محصولات و فرآورده های بهداشتی و آرایشی، انواع تجهیزات و وسایل بهداشتی، تجهیزات پزشکی و مصرفی پوست و مو، تکنیک های ماساژ و جوان سازی پوست و از این قبیل خواهد بود.

    دولتی در پایان گفت: قطعاً بازدید مردم و علاقه مندان از این نمایشگاه در افزایش آگاهی های آن ها نسبت به این حوزه تاثیر قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

    نخستین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو، فرآورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات وابسته 21 لغایت 24 تیر در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت WWW.metadbir.com مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت