استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد

لزوم توجه جدی بر کیفیت کالا در نمایشگاه رمضان

عصر نمایشگاه- استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: باید نظارت بر قیمت، بهداشت و کیفیت کالاها در نمایشگاه های ماه مبارک رمضان و بازار افزایش یابد.

لزوم توجه جدی بر کیفیت کالا در نمایشگاه رمضان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، وجه الله خدمتگزار در کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: مسئولان و دستگاه های ذیربط  در کنترل باراز ماه مبارک رمضان تلاش کنند.

    وی با بیان اینکه باید جلسات مستمری برای ارائه عملکرد مسئولان در حوزه نظارت تشکیل شود، افزود: در این جلسات با مسئولانی که در انجام وظیفه کوتاهی کرده و یا به قوانین توجهی نکرده اند، برخورد می شود.

    خدمتگزار با اشاره به ایجاد نمایشگاه ضیافت در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: باید برپایی نمایشگاه در این ایام، آورده‌ای برای متقاضی و فروشندگان به دنبال داشته باشد.

    وی کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه را حائز اهمیت دانست و افزود: باید از ورود کالاهای بی کیفیت به طور جد جلوگیری شود.

    استاندار خراسان جنوبی افزود: همچنین بهداشت کالاهای عرضه شده مهم بوده چرا که با سلامتی جامعه و مردم در ارتباط است.

    وی با بیان اینکه باید سلامت بهداشتی کالاها صد درصد مورد ارزیابی قرار گیرد، اظهار کرد: مردم به مسئولان اعتماد و این کالاها را تهیه می کنند بنابراین نباید از اعتماد آن ها سوء استفاده شود.

    خدمتگزار با تاکید بر کنترل قیمت کالاها در ماه رمضان، بیان کرد: در صورتی که فروشنده ای از قیمت تعیین شده تخطی کرد، باید طبق قانون با وی برخورد شود.

    وی با بیان اینکه باید در روند کنترل و بازرسی نیز حرمت ها حفظ شود، اظهار کرد: کیفیت کالاهای عرضه شده از اولویت های اساسی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

    خدمتگزار با اشاره به افزایش کنترل نان در ماه رمضان، بیان کرد: نان پخت شده باید به دور از هر گونه افزودنی غیر مجاز باشد.

    استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: باید با نانوایی هایی که در خمیر آرد خود از افزودنی های غیر مجاز استفاده می کنند، به شدت برخورد شود.

    وی با بیان اینکه باید فروشنگان و اصناف آموزش های لازم را فرا بگیرند، افزود: علاقه مند به تشکیل پرونده تخلف برای مردم نیستیم چرا که هزینه آور بوده و آثار منفی را در جامعه به دنبال دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت