با حضور ۴۵ شرکت فعال ؛

نمایشگاه چشم اندازی روشن برای اقتصاد ملی در سوریه

عصر نمایشگاه- «چشم اندازی روشن برای اقتصاد ملی»، عنوان نمایشگاهی است که با حضور ۴۵ شرکت فعال در زمینه صنایع غذایی، صنایع وابسته به بخش ساختمان سازی و لوازم خانگی در پایتخت سوریه برگزار شده است.

نمایشگاه چشم اندازی روشن برای اقتصاد ملی در سوریه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،«غسان القلاع» رییس اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه در حقوق اهداف این نمایشگاه گفت: حمایت از تولید ملی و تشویق صاحبان صنایع و سرمایه برای ایفای نقش در روند بازسازی کشور اهداف مهم این نمایشگاه است .
    برپایه این گزارش، در شرایطی که سوریه در شش سال گذشته با تحریم های اقتصادی غرب مواجه است، فعالان بخشهای صنعتی و اقتصادی با اتکاء به توانمندی های خود برای گردش چرخه اقتصاد و روند بازسازی کشورشان تلاش می کنند.

    «وجد عوده »از سرمایه گذاران در زمینه صنعت آلومنیوم در پاسخ به پرسش خبرنگار ما گفت: غرب همواره برای نابودی فرهنگ خودباوری و ترویج فرهنگ وابستگی تلاش کرده، به همین دلیل درعرصه اقتصاد مقاومتی خود اتکایی مهمترین عامل موفقیت است.

    «اکرم قتوت» رییس اتحادیه صادرکنندگان سوری نیز خاطرنشان کرد: در این بحران فهمیدیم که به غرب نباید اعتماد کرد، اقتصاد وابسته اهرم فشار غرب است و به همین دلیل باید روی پای خودمان بایستیم .

    اتاق بازرگانی ریف دمشق با قدردانی از صاحبان صنایع که با وجود بحران توانستند تداوم چرخه تولید را حفظ کنند، از همه صاحبان صنایع سوری خواست تا در توسعه پایدار کشور و ارتقای اقتصاد ملی نقش آفرین باشند.

    خانم« رزان عبید» صاحب کارگاه تولید لباس زنانه با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه اقتصادی غرب علیه سوریه تصریح کرد: تداوم چرخه تولید همگام با نبرد میدانی اهمیت راهبردی دارد، ما باید چالش ها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم.

    شایان ذکر است، این نمایشگاه بازتاب گوشه ای از اراده مردم سوریه برای بازسازی کشورشان است، با این پیام که سوری ها مصمم به ادامه نبرد تا پیروزی هستند که اقتصاد مقاومتی بخش مهمی از آن است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت