یکی از قاریان بین‌المللی کشورمان تاکید کرد

بانک اطلاعات محصولات نمایشگاه قرآن در اختیار مردم قرار گیرد

عصر نمایشگاه- یکی از قاریان بین‌المللی کشورمان گفت: محصولات قرآنی حاضر در نمایشگاه قرآن را باید در قالب‌های مختلف و از طریق رسانه ملی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی درا ختیار مردم قرار داد.

بانک اطلاعات محصولات نمایشگاه قرآن در اختیار مردم قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، محمدحسین سعیدیان، قاری بین‌المللی کشور گفت: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن است و برگزاری نمایشگاه قرآن کریم همزمان با شروع این ماه پربرکت فرصت مغتنمی برای همه فعالان قرآنی برای ارائه آثار برتر قرآنی است و از طرف دیگر فرصت ویژه‌ای برای خانواده‌های ایرانی است که بتوانند جدیدترین محصولات قرآنی را تهیه کنند. همچنین نمایشگاه قرآن بهانه‌ای برای برقراری ارتباط ویژه و انس قشر‌های مختلف مردم با قرآن کریم است.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه باید محصولات قرآنی را در قالب‌های مختلف به مردم معرفی کرد و افزود: یکی از موضوعات مهمی که در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی محصولات قرآنی باید قبل از شروع برگزاری نمایشگاه قرآن به آن توجه ویژه‌ای شود بحث معرفی محصولات قرآنی در قالب تیزر تبلیغاتی از طریق رسانه ملی است که می‌تواند به صورت بانک اطلاعات در قالب یک نرم‌افزار طراحی شود، زیرا هر بازدیدکننده از نمایشگاه قرآن قبل از ورود به نمایشگاه باید اطلاعات کافی از نوع محصولات موجود، نام مؤسسه ارائه‌کننده محصول و آدرس غرفه برای تهیه محصول مورد نظر خود داشته باشد تا با سردرگمی مواجه نشود.

    این قاری بین‌المللی کشورمان همچنین درباره مکان برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) گفت: مصلی امام خمینی(ره) محل برگزاری نماز است و به‌دلیل داشتن فضای معنوی، مناسب‌ترین مکان برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است، مصلی به‌دلیل متمرکز بودن و دسترسی آسان مردم به این مکان، گزینه خوبی برای برگزاری نمایشگاه قرآن است.

    این داور مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: نمایشگاه قرآن کریم باید زمینه‌ای را برای انس بیشتر مردم با قرآن کریم فراهم آورد و برای تحقق این امر نیز می‌تواند برنامه‌های متعددی از جمله برپایی غرفه‌های مشاوره با موضوعات مختلف و هدیه‌های رایگان در قالب بسته‌های قرآنی ـ فرهنگی ارائه دهد.

    سعیدیان در پایان خاطرنشان کرد: از طریق اتحادیه تشکل‌های مردمی که زیرنظر معاونت قرآن و عترت فعالیت می‌کند می توان محصولات قرآنی خلاق عرضه شده در نمایشگاه قرآن را شناسایی، معرفی و حمایت و به‌عنوان محصولات برتر قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد به مردم عرضه کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت