انعقاد ۴۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه همکاری در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

عصر نمایشگاه: دبیر شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار از انعقاد ۴۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه همکاری در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

انعقاد ۴۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه همکاری در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، متقی طلب در مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار با اشاره به برگزاری این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: در این دوره بیش از پنج هزار دستاورد از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در 300 غرفه عرضه شد.

    وی برگزاری 75 کارگاه آموزشی با مشارکت مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌ها را از جمله برنامه‌های جانبی این دوره از نمایشگاه نام برد و افزود: تعدادی از کارگاه‌ها از سوی پژوهشگاه‌های علوم انسانی برگزار شده است.

    دبیر شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار از انعقاد 26 تفاهم‌نامه همکاری خبر داد و یادآور شد: این تفاهم‌نامه‌ها در زمینه‌های تولید و فروش، انتقال فناوری، واگذاری امتیاز و مجوز فروش و پیمانکاری در حوزه‌های تخصصی نوآوری و فناوری بوده است.

    وی، حجم قراردادهای منعقد شده در این دوره از نمایشگاه را 40 میلیارد تومان ذکر و خاطرنشان کرد که این میزان قرار داد نهایی نشده است.

    به گزارش ایسنا، در مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار با حضور دکتر وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و حجت‌الاسلام ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، 26 تفاهم‌نامه همکاری میان مراکز مختلف به امضا رسید.

    همچنین از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا به دو ایرانی شاغل به تحصیل در خارج کشور به دلیل انجام طرح‌های پژوهشی شاخص جوایزی اهدا شد.

    این جوایز به دکتر سعید اشتاد، دانشجوی موسسه کارولینسکای سوئد با طرح داروی جدید ضد سرطان تنظیم کننده آنزیم MTH و دکتر رضا صابری مقدم، دانشجوی دانشگاه کمبریج با طرح دیودهای نوری بر اساس ماده هیبرید ارگانیک و غیر ارگانیک پروفسکایت اعطا شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت