فرماندار بیله‌سوار خبر داد

برپایی نمایشگاه ضیافت در شهرستان بیله‌سوار

عصر نمایشگاه- فرماندار بیله‌سوار گفت: برای تأمین اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان نمایشگاه ضیافت در شهرستان بیله‌سوار برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه ضیافت در شهرستان بیله‌سوار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، آرام حلیم در جلسه ستاد تنظیم بازار بیله‌سوار در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تمامی مدیران اجرایی و دستگاه‌های متولی باید تلاش مضاعفی برای تامین کالاهای اساسی مردم داشته باشند و مسئولان پای کار آمده و دلسوزانه و مدبرانه وظایف محوله را به انجام رسانده و  برخورد جدی و قانونی با اخلال‌گران اقتصادی و گران‌فروشان در دستور کار باشد.

    فرماندار شهرستان بیله‌سوار با تاکید بر خدمات‌رسانی مطلوب برای شهروندان گفت: کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان در مرحله نخست شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج و شکر است که تامین و بین مردم توزیع خواهد شد.

    وی تصریح کرد: در ایام ماه رمضان گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی به صورت مستمر با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی، اداره صنعت، معدن و تجارت، بازرسی اصناف، شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری بازرسی می‌کنند.

    حلیم با اشاره به برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت برای تأمین اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان در شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: این نمایشگاه با اولویت فروش با تخفیف کالاهای اساسی  مورد نیاز در ماه مبارک رمضان تشکیل خواهد شد.

    وی رعایت اصول بهداشتی و کیفیت مواد غذایی را ضروری دانست و افزود: برای تکریم مردم و رعایت حقوق شهروندی، گروه‌های نظارتی و بازرسی از اصناف برای کنترل کیفیت مواد غذایی با جدیت باید عمل کنند و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در زمینه توزیع اقلام اساسی ماه مبارک رمضان با تعاون روستایی همکاری لازم را انجام دهد.

    فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه خرید جو در مراکز خرید زرگر و جعفرآباد به صورت همزمان انجام می‌شود، اظهار کرد: در مورد ساعات کاری نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی لازم باید انجام شود.
     

    حلیم با اشاره به سهمیه‌های اقلام اساسی اعلام شده از طریق جهاد کشاورزی در ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنج 24 تن، شکر 15 تن، مرغ منجمد 16 تن و گوشت قرمز منجمد 1.5 تن سهم شهرستان بوده که تامین و توزیع خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت