افتتاح نمایشگاه طرح ضیافت در گیلان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه مذکور با ۱۰۰ غرفه عرضه کالای پر مصرف سبد خانوار در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان واقع در کیلومتر ۵ آزادراه رشت ـ تهران گشایش می‌یابد.

افتتاح نمایشگاه طرح ضیافت در گیلان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، مجید زیرک ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه نمایشگاه «طرح ضیافت» از 16 تا 25 خردادماه جاری در شهر رشت دایر می‌شود، افزود: نمایشگاه مذکور با 100 غرفه عرضه کالای پر مصرف سبد خانوار در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان واقع در کیلومتر 5 آزادراه رشت ـ تهران گشایش می‌یابد.

    وی از اختصاص سهمیه مرغ و گوشت منجمد و شکر در ایام ماه مبارک رمضان به این استان خبر داد و بیان کرد: 700 تن گوشت مرغ و 68 تن گوشت قرمز برای تمام استان سهمیه‌بندی شده است.

    معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ساعت بازدید از نمایشگاه «طرح ضیافت» را از ساعت 10 صبح تا 22 اعلام کرد و افزود: فروش فوق‌العاده با پنج تا 15 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار با همکاری اصناف در سراسر گیلان برپا می‌شود.

    وی، قیمت گوشت منجمد از مبدأ را 18 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: کالای مذکور به قیمت کیلویی 19 هزار و 500 تومان به مشتری عرضه می‌شود.

    زیرک با بیان اینکه قیمت مرغ منجمد در محل توزیع کیلویی 4 هزار و 500 تومان است، تصریح کرد: قیمت مذکور با 10 درصد سود در بازار توزیع می‌شود.

    معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اختصاص 660 تن سهمیه شکر به این استان، خاطرنشان کرد: طی ماه مبارک رمضان در مجموع یک‌هزار و 650 تن شکر به گیلان اختصاص داده شده و با نرخ کیلویی 2 هزار و 300 تومان از محل کارخانه قابل عرضه به توزیع‌کنندگان است.

    زیرک بر نصب بنر توسط فروشگاه‌های منتخب عرضه کالا برای رفاه حال شهروندان تاکید کرد و یادآور شد: اتاق اصناف گیلان مسؤولیت برگزاری نمایشگاه «طرح ضیافت» در مرکز استان را به عهده دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت