به مناسبت برگزاری «نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۱۶» ؛

صنایع غذایی ایران برای صادرات محصول در آینده نزدیک باید آماده شود

عصر نمایشگاه- مدیر مهندسی فروش شرکت بین المللی «کاماگروپ» ایتالیا گفت: شرکت های صنایع غذایی ایران باید خود را برای صادرات محصول در آینده نزدیک آماده کنند و افق صادرات را در دوردست ها نبینند.

صنایع غذایی ایران برای صادرات محصول در آینده نزدیک باید آماده شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، «فابیو مِلی» به مناسبت برگزاری بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته به نام «نمایشگاه ایران آگروفود 2016» افزود: تا آنجا که این شرکت بر پایه ارتباط ها و اطلاعات خود می داند، کیفیت محصولات تولیدی شرکت های غذایی ایران بسیار خوب است.

    وی ادامه داد: با توجه به این سطح کیفیت، رعایت استانداردهای جهانی تولید و ارتقای کیفیت بسته بندی کالا چندان دشوار نیست، بنابراین ایران باید از گشایش فضای کسب و کار بهره ببرد و با ارتقای استانداردهای تولید و انتقال فناوری های پیشرفته بسته بندی، خود را برای افزایش صادرات محصول آماده کند.

    مدیر مهندسی فروش شرکت بین المللی «کاماگروپ» ایتالیا افزود: شرکت های ایرانی با وجود دشواری های و محدودیت های بسیاری که در سال های گذشته با آن روبرو بوده اند، در مسیر درست قرار دارند و از این پس نیز باید مرحله به مرحله خود را برای بازارهای بزرگ تر خارجی آماده کنند.

    شامگاه 26 دی سال 1394 با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریم های هسته ای غرب علیه تهران آغاز شد.

    «فابیو مِلی» گفت: برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی ایران شرکت می کند و از دیدن تنوع و کیفیت محصولات غذایی ایران شگفت زده شده است.

    وی با ابراز خوشبینی نسبت به آینده بازار ایران افزود: این شرکت فقط قصد فروش ماشین آلات به ایران را ندارد و برای سرمایه گذاری های مشترک نیز آماده است.

    «فابیو مِلی»، پیوند ایتالیا و ایران را «بسیار دوستانه» خواند و ابراز امیدواری کرد شرکت های ایرانی و ایتالیایی همکاری های درازمدتی با یکدیگر داشته باشند.

    وی افزود: این شرکت بین المللی تاکنون با برخی تولیدکنندگان ایران محصولات غذایی مانند بیسکوییت، محصولات غذایی منجمد و بستنی قرارداد همکاری منعقد کرده است.

    به گفته «فابیو مِلی»، شرکت بین المللی کاماگروپ با بسیاری از شرکت های چندملیتی فعال در زمینه صادرات در بیشتر کشورهای جهان همکاری دارد و سیستم ها و ماشین آلات پرسرعت ویژه بسته بندی ثانویه تولید می کند.

    بسته بندی ثانویه لایه بیرونی بسته بندی اولیه است که به حمل و نقل آسان تر و ایمن تر کالا کمک می کند.
    بیست وسومین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته به نام «نمایشگاه ایران آگروفود 2016» دهم تا سیزدهم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت