با حضور ۷۰ شرکت داخلی و نمایندگی کشورهای خارجی ؛

پایان کار نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات در گرگان

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، تاسیسات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی که از عصر دوشنبه با حضور ۷۰ شرکت داخلی و نمایندگی کشورهای خارجی به مدت چهار روز آغاز به کار کرده بود، پنجشنبه شب به کار خود پایان داد.

پایان کار نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات در گرگان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، ولی الله افخمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران که وی را شماری از مسوولان استان گلستان همراهی می کردند، بازدید داشت.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان گفت: امسال همزمان با فعالیت این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه تخصصی 'آسانسور و بالابر، قطعات و تجهیزات جانبی' و 'درب و پنجره و ماشین آلات وابسته' نیز آغاز به کار کرد.

    مهرداد یزدی افزود: در این نمایشگاه نمایندگی شرکت هایی از کشورهای چین، آلمان، ترکیه، فنلاند، ایتالیا، اتریش، بلژیک و اوکراین و هشت استان گلستان، تهران، البرز، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی، سمنان و آذربایجان شرقی تولیدات خود را برای بازدید عموم به نمایش گذاشتند.

    وی گفت: شرکت ها در این نمایشگاه آخرین سیستم ها و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، سازه های فولادی سنگین و سوله، سنگ های کف و نما، تولید پکیج، رادیاتور و کولرهای گازی، لوله و اتصالات u.pvc، کامپوزیت و درهای اتوماتیک، چوب های نمای ساختمان، پنل های پی وی سی و عایق ها را در این نمایشگاه ها ارایه کردند.

    وی اضافه کرد: قطعات پیش ساخته بلوک عایق، تولید انبوه درب و چهار چوب فلزی، درب های داخلی اچ دی اف و ملامینه، تولید دیوارهای 3D پنل، صفحه های عایق پلی استایرن، بلوک سقفی پلی استایرن، انواع شیرالات ساختمانی و بهداشتی، کلید و پریز و قطعات، سقف کاذب و سازه های سبک، گچ پلیمری ساختمانی، مخازن پلی اتیلن، تولید انواع رزین و رنگ، کاغذ دیواری و آخرین نوآوری های صنعت ساختمان از دیگر تجهیزات ارایه شده در این نمایشگاه ها بود.

    یزدی گفت: این نمایشگاه در سالنی سرپوشیده به وسعت 6 هزار متر مربع در محل نمایشگاه بین المللی گلستان از ساعت 17 تا 22 روزهای 10 تا 13 خرداد برای بازدید علاقه مندان به صنعت ساختمان دایر بود.
    نمایشگاه بین المللی استان گلستان در کیلومتر 4.5 بزرگراه گرگان – آق قلا واقع است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت