سی و سومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی خارطوم در کشور سودان برگزار خواهد شد

عصر نمایشگاه: با عنایت به اهمیت ارتقاء سطح تعاملات تجاری برون مرزی به ویژه استمرار حرکت در مسیر توسعه صادرات غیرنفتی کشور و حضور مؤثر در بازارهای هدف محصولات و توانمندی های تولیدکنندگان ، صادرکنندگان و ارائه کنندگان خدمات فنی و مهندسی، همچنین اهمیت تداوم و بسط حضور در بازار کشورهای آفریقایی ، شرکت های تولیدی و صادراتی ایرانی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی خارطوم در کشور سودان که از دوم لغایت دوازدهم بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد ، همانند سال های قبل حضور فعال خواهند داشت .

سی و سومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی خارطوم در کشور سودان برگزار خواهد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، این گزارش حاکی است این  نمایشگاه در سال گذشته با حضور مشارکت کنندگانی از 16 کشور مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران در فضایی بالغ بر 13000 مترمربع و مشارکت بالغ بر 600 شرکت داخلی و خارجی ارائه کننده محصولات و توانمندی ها در حوزه های مختلف تولیدی – صنعتی از جمله مبلمان و  دکوراسیون داخلی ، انواع  فرش دستباف و ماشینی ، کاشی  و سرامیک ، لوازم خانگی، مواد شوینده، بهداشتی و سلولزی،پوشاک و منسوجات،تجهیزات و محصولات پزشکی و بیمارستانی ،دندانپزشکی و دارویی ، صنایع کشاورزی و زیربنایی ، مصالح ساختمانی ،تأسیسات حرارتی و برودتی و صنایع دستی و ... برگزار شده است .

    شایان ذکر است با توجه به ظرفیت های صادراتی و توانمندی های رقابتی جمهوری اسلامی ایران  در بسیاری از زمینه ها  ، شرایط حضور شرکت های ایرانی در چارچوب پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه ، توسط شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این عرصه صادراتی به وب سایت شرکت سهامی  نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران به نشانی www.iranfair.com مراجعه نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت