رئیس جهاد کشاورزی نهبندان خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌ ضیافت در نهبندان

عصر نمایشگاه- رئیس جهاد کشاورزی نهبندان گفت: ۳۲ هزار ۵۰۰ کیلو گرم کالاهای پرمصرف ماه رمضان در نهبندان عرضه خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه‌ ضیافت در نهبندان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از نهبندان خبر ، محمد مالکی، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان نهبندان امروز اظهار کرد: جلسه کمیسون تنظیم بازار نهبندان هفته گذشته در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد و تصمیمات لازم در جهت عرضه کالای اساسی و برگزاری نمایشگاه ضیافت در نهبندان اتخاذ شد.

    وی با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد نمایشگاه ضیافت در شهرستان نهبندان در ماه مبارک رمضان دایر شود گفت: این نمایشگاه در نیمه اول ماه رمضان با همکاری سایر ادارات شهرستان در جهت عرصه کالاهای اساسی گشایش خواهد یافت.

    رئیس جهاد کشاورزی نهبندان ادامه داد: پیش بینی شده است اقلام پر مصرف در این نمایشگاه به مقدار کافی و با درصد تخفیف مشخص به شهروندان عرضه شود.

    مالکی با اشاره به اینکه 32 هزار و 500 کیلو گرم اقلام پر مصرف برای شهرستان نهبندان در ماه مبارک رمضان سهمیه در نظر گرفته شده است افزود: این اقلام شامل 10 هزار و 300 کیلوگرم شکر، 8 هزار و 400 کیلو گرم مرغ، 12 هزار و 700 کیلو گرم برنج و یک هزار و 100 کیلو گرم گوشت قرمز است.

    وی یادآور شد: این کالاهای اساسی علاوه بر عرضه در نمایشگاه ضیافت در فروشگاه های منتخبی که از سوی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان معرفی می شود نیز عرضه خواهد شد.

    رئیس جهاد کشاورزی نهبندان با بیان اینکه با توجه به سهمیه در نظر گرفته شده برای شهرستان هیچگونه نگرانی در این خصوص عرضه کالاهای اساسی وجود نخواهد داشت خاطر نشان کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت اداره صنعت،معدن و تجارت و سایر دستگاه های نظارتی در شهرستان اجرا خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت