اعلام ثبت نام نهایی نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه

عصر نمایشگاه- ثبت نام نهایی نمایشگاه اختصاصی کالا های صادراتی و صنایع غذایی ایران در کازان روسیه ۳۱ خرداد ماه ۹۵ اعلام شد.

اعلام ثبت نام نهایی نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، نخستین نمایشگاه تخصصی کالاهای صادراتی و مواد غذایی ایران در کازان روسیه که می‌تواند نخستین گام در جهت حضور تجار ایرانی به بازار شرق روسیه باشد، مردادماه میزبان هیات نمایشگاهی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

    پیش از این معاون اول اتاق بازرگانی تاتارستان روسیه از تمایل جمهوری تاتارستان برای برقراری روابط تجاری به خصوص در حوزه مواد غذایی با ایران خبرداده و اظهار کرده بود: جمهوری تاتارستان یکی از جمهوری‌های خودمختار فدراسیون روسیه است که در قسمت اروپایی واقع شده و بیشتر مردم آن مسلمان هستند، بنابراین تمایل دارند تا از کالاهای ایرانی به خصوص در زمینه کالاهای مرتبط با صنعت غذا بهره گیرند.

    ایگور نیکلایف افزود: همچنین رئیس‌جمهور تاتارستان علاقه بسیاری دارد تا رابطه اقتصادی و تجاری مستحکمی با ایران برقرار شود، چراکه 8 استان استراتژیک ایران نزدیک به این منطقه بوده و همجوار بودن با روسیه نیز از جمله مزایایی است که می‌تواند منجر به گسترش روابط اقتصادی تولیدکنندگان این منطقه با ایران شود.

    وی تصریح کرد: از سوی دیگر، با توجه به برگزاری رقابت‌های جام جهانی سال 2018 میلادی در روسیه و میزبانی شهر کازان به عنوان یکی از شهرهایی که استادیوم برگزاری این رقابت‌ها در آن واقع است، این شهر بازاری مناسب برای گروه‌های تجاری ایران و سایر کشورها به شمار می‌رود و می‌تواند بازار جذابی برای تولیدکنندگان صنایع غذایی جمهوری اسلامی ایران باشد.

    جهت مشارکت و ثبت نام در نمایشگاه اختصاصی کالاهی صادراتی و مواد غذایی جمهوری اسلامی ایران در تاتارستان روسیه می توانید از  طریق وب سایت  http://www.rictc.ru/   و شماره تماس 02177724098  فرم های ثبت نام را دریافت نموده و یا از طریق کانال تلگرام  exporussia@ آخرین اطلاعیه ها و اخبار این رویداد بین المللی را مشاهده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت