مدیر روابط عمومی شرکت ایتالیایی "کرمونا" خبر داد

دعوت از متخصصان کشاورزی ایران برای بازدید از نمایشگاه ایتالیا

عصر نمایشگاه- بازدید از نمایشگاه‌هایی که در کشورهای خارجی برگزار می‌شود، می‌تواند برای متخصصان ایرانی کوله‌باری از تجربه را به ارمغان آورد.

دعوت از متخصصان کشاورزی ایران برای بازدید از نمایشگاه ایتالیا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایانا ، نمایشگاه اگروفود تهران در حالی هفته گذشته به کار خود پایان داد که حضور کشورهای اروپایی بسیار پررنگ و جدی‌تر به‌نظر می‌رسید. البته مهم‌ترین دلیل "خیز شرکت‌های خارجی برای حضور در ایران، رفع تحریم‌ها و باز شدن راه تجارت بین‌الملل است."

    در همین راستا، مدیر روابط عمومی شرکت ایتالیایی کرمونا که در زمینه برگزاری نمایشگاه‌ در این کشور فعالیت می‌کند گفت: در صدد هستیم که اگر شرایط فراهم شود، از متخصصان ایرانی دعوت کنیم تا از نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دامپروری ایتالیا در سال‌های آینده بازدید کنند.

    پائولو بودینی با اشاره به اینکه سال گذشته برای بازدید حداقل 20 کشور دنیا از چنین نمایشگاهی، برنامه‌ریزی صورت گرفته بود، افزود: این بازدیدها شرایط را برای آشنایی بیشتر متخصصان با ضوابط کشورها فراهم کرده و باعث ارتباط بیشتر تجاری میان شرکت‌های ایتالیایی و تاجران دیگر کشورها می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: شرکت ما دو هدف را دنبال می‌کند؛ یکی معرفی بازارهای جدید برای شرکت‌های ایتالیایی و دیگری علاقه‌مند کردن ایرانی‌ها برای شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی ایتالیا؛ بنابراین پیدا کردن شریک تجاری، به نوعی مهم‌ترین هدف شرکت کرمونا قلمداد می‌شود. حتی ممکن است در این راستا، کارخانه تولیدی مشترک محصولات غذایی میان ایرانی‌ها و ایتالیایی‌ها تأسیس شود.

    به گفته بودینی، ایران بازار جذابی است و بعد از اتمام تحریم‌ها بسیاری از کشورها برای سرمایه‌گذاری در زمینه کشاورزی به این کشور آمده‌اند؛ بنابراین امید می‌رود که تجار ایرانی نیز به تجارت با ایتالیا علاقه‌مند شده و با ما همکاری کنند.

    وی معتقد است: مانع خاصی برای تبادلات تجاری میان دو کشور دیده نمی‌شود؛ هرچند بروکراسی‌های اداری در ایتالیا نیز وجود دارند و کمی کار را برای تجار سخت می‌کنند، اما این موضوع مطمئناً برای ایرانی‌ها مسئله عجیب و جدیدی نیست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت