در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ؛

برپایی نمایشگاه اختصاصی عمان در ایران

عصر نمایشگاه- روز گذشته حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران میزبان هیاتی تجاری از عمان بود.

برپایی نمایشگاه اختصاصی عمان در ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از صمت ، قرار است همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی آب و تلکام در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، عمانی‌ها نیز رویداد اختصاصی‌شان را در چند حوزه موثر و ارزشمند کلید بزنند.

    بنابراین گزارش ایمن عبدالله، نایب رییس اتاق بازرگانی و مسئول برگزاری رویداد اختصاصی عمان در ایران و اسد الحسینی رایزن تجاری ، اقتصادی عمان در ایران به همراه برخی تاجران بین‌المللی این کشور نشستی مشترک را با مسئولان سایت نمایشگاهی تهران از جمله محمد جواد قنبری، معاون امور نمایشگاهی و احمد مظفر مدیر برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در عمان برای برگزاری رویدادهای مشترک ترتیب دادند.

    ایمن عبدالله در این نشست اظهار کرد: برای انجام برخی هماهنگی‌های اولیه به ایران سفر کردیم تا ضمن بازدید از بخش‌های مختلف سایت نمایشگاهی تهران، درباره کم و کیف برگزاری یک نمایشگاه اختصاصی که قرار است در ماه‌های آینده در ایران برگزار کنیم، مذاکره داشته باشیم. روابط خوب ایران و عمان از دیرباز باعث شده همواره مراودات تجاری و بازرگانی خوبی بین دو کشور در جریان باشد.

    نایب رییس اتاق بازرگانی عمان تصریح کرد: وزارت بازرگانی کشور ما کمیته‌ای را برای توسعه همکاری‌های مشترک با ایران ترتیب داده و در نظر دارد که در ایران نمایشگاه داشته باشیم. رویدادی که مد نظر ماست در 4 شاخه اصلی از جمله مواد غذایی، نفت و گاز، صنایع طب و پزشکی و همه موارد ساختمان و ساخت‌وساز خواهد بود.

    گفتنی است ، این نمایشگاه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت