مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد

افتتاح یازدهمین نمایشگاه قرآن کرمان در ششمین روز ماه رمضان

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اعلام کرد که یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت (ع) ۲۳ خردادماه مصادف با ششمین روز از ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

افتتاح یازدهمین نمایشگاه قرآن کرمان در ششمین روز ماه رمضان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنرآنلاین ، محمدرضا علیزاده اظهار کرد: این نمایشگاه هر ساله در دهه فجر برگزار می‌شد و باتوجه به برنامه‌ریزی و نقطه نظرات اعضای کارگروه ترویج فعالیت‌های قرآنی و همچنین مصوبه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی در دی‌ماه سال گذشته، قرار شد نمایشگاه در ماه مبارک رمضان برگزار شود.

    علیزاده سپس اظهار کرد: خوشبختانه دوره یازدهم این رویداد برگزار می‌شود و هر سال بر کیفیت آن افزوده شده و در تقویم فعالیت‌های قرآنی استان نیز درج شده است به طوری که مردم مطالبه می‌کنند که این رویداد فرهنگی قرآنی برگزار شود.

    او تصریح کرد: این نمایشگاه محلی معنوی برای مردم است، محل تبادل آراء و افکار فعالین حوزه قرآنی، محل بروز و ظهور فعالیت‌های قرآنی است و در این نمایشگاه مردم با چهره‌های قرآنی آشنا می‌شوند و محل برگزاری طرح‌های مختلف و کارگاه‌های قرآنی است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: نمایشگاه قرآن و عترت در واقع کارگاه سبک زندگی و فرصت مناسبی است که عموم مردم از آخرین تولیدات دینی اطلاع یابند و باعث می‌شود که تبلیغات و عطر و بوی قرآنی در طول برگزاری آن در شهر و استان بپیچد.

    او ادامه داد: نمایشگاه امسال در یخدان مویدی برگزار می‌شود، حتی بحث تغذیه در ماه مبارک رمضان، برنامه‌های نماز جماعت همزمان با افطار و ... نیز در آن گنجانده شده است.

    علیزاده افزود: این نمایشگاه شامل 140 غرفه و 15 بخش است که بخشی مکتوب و شامل کتب است، بخش دیگر هنرهای دینی پوستر و ...، بخش مطبوعات، نمایش فیلم های کوتاه و بلند قرآنی، نشست های مختلف، مسابقات متعدد و فروش و ناشران قرآنی است.

    او ادامه داد: به علاوه یکسری بخش های جنبی، بخش حوزوی که با مشارکت حوزه علمیه کرمان برگزار می شود و بخش دانشگاه ها، کودک و نوجوان و عفاف و حجاب نیز حضور خواهند داشت.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در برگزاری این نمایشگاه 17 اداره و نهاد با ما همکاری خواهند داشت، بیان کرد: علاوه بر دستگاه های مرتبط 30 موسسه قرآنی نیز مشارکت خواهند داشت.

    او تصریح کرد: نمایشگاه از 23 خردادماه مصادف با ششمین روز از ماه مبارک رمضان در ساعت 18 افتتاح خواهد شد و سه شنبه اول تیرماه 95 مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ساعت 20 و 30 پایان خواهد یافت، ساعات بازدید هم از 16 تا 22 خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت