مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خبر داد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری فرزندان شاهد در قزوین

عصر نمایشگاه- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: نمایشگاه دستاوردهای هنری فرزندان شاهد و ایثارگر در استان قزوین برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هنری فرزندان شاهد در قزوین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، غلامرضا حقایق‌پور در جلسه ستاد برنامه‌ریزی کلاس‌های تابستانی که در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات تابستانی ثبت نام کلاس‌های آموزشی کانون فرهنگی شاهد از بیستم خردادماه در استان قزوین آغاز می‌شود که همزمان با شروع کلاس‌ها نمایشگاهی از دستاوردهای هنری فرزندان شاهد و ایثارگر در استان قزوین برپا می‌شود.

    وی عنوان کرد: ثبت نام کانون فرهنگی شاهد استان قزوین در 42 رشته آموزشی مختلف قرآنی، هنری، ورزشی و فنی و مهارتی از بیستم خرداد ماه سال جاری به مدت 11 روز آغاز می‌شود.

    حقایق‌پور تصریح کرد: رشته‌های الفبای قرآنی، روخوانی، روانخوانی، روخوانی و روانخوانی، تجوید 1، تجوید 2، صوت و لحن، خوشنویسی، خیاطی، مانتودوزی، تاج ژله‌ای، طراحی روی پارچه، فشن‌بافی، قالی‌بافی، چرم‌دوزی، بافتنی، سرمه‌دوزی، بدنسازی، آمادگی جسمانی، ایروبیک، اینترنت، فتوشاپ و زبان در سطوح مختلف از جمله کلاس‌های آموزشی این کانون در استان قزوین است.

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: خواهران و برادران علاقمند، می‌توانند در گروه‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته‌های مختلف آموزشی این کانون ثبت‌نام کنند و خانواده‌های شاهد و ایثارگر و جانبازان 5 درصد به بالا در اولویت ثبت‌نام در کلاس‌های کانون هستند.

    وی تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی فصل تابستان، می‌توانند به کانون فرهنگی شاهد استان قزوین واقع در چهار راه عمران، جنب شهرداری منطقه 2 مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02833344010 تماس حاصل نمایند.

    حقایق‌پور یادآور شد: همزمان با ثبت‌نام هنرجویان نمایشگاه دستاوردهای هنری در کانون فرهنگی شاهد استان قزوین برگزار می‌شود و این نمایشگاه برای بازدید علاقه‌مندان بلامانع است.

    وی افزود: هنرجویان کانون فرهنگی شاهد استان قزوین می‌توانند دستاوردهای هنری خود را در زمینه‌های مختلف برای بازدید در نمایشگاه قرار دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت