معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو بیان کرد

نمایشگاه ایران‌فارما فرصتی طلایی است

عصر نمایشگاه- معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه ایران‌فارما فرصتی طلایی به حساب می‌آید بیان کرد: انتظار است که بتوانیم در این نمایشگاه‌ها جمعیت مخاطبان خود یعنی داروسازان و پزشکان را وارد کرده تا با این دستاوردها آشنا شوند.

نمایشگاه ایران‌فارما فرصتی طلایی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرپرداز ، دکتر رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ، با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه ایران‌فارما فرصتی طلایی به حساب می‌آید بیان کرد: انتظار است که بتوانیم در این نمایشگاه‌ها جمعیت مخاطبان خود یعنی داروسازان و پزشکان را وارد کرده تا با این دستاوردها آشنا شوند.

    در عین حال این نمایشگاه فرصت مناسبی برای صنایع دارویی جهان است و چه شرکت‌هایی که در ایران دارو تولید می‌کنند و چه آنهایی به ایران دارو صادر می‌کنند، می‌توانند از این نمایشگاه بهره برند.

    وی افزود: اساس کار نمایشگاه ایران‌فارما بر عهده سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران است. در کنار این نمایشگاه سمپوزیوم و جلساتی برگزار می‌شود که تلاش داریم دانشجویان بتوانند از کارگاه‌های آموزشی موجود در این نمایشگاه به صورت رایگان استفاده کنند.

    رییس سازمان غذا و دارو ادامه داد: هدف‌گیری این نمایشگاه‌ها باید خارج از مرزها متمرکز شود و به جایی برسیم که در نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور یابیم، در این نمایشگاه تلاش می کنیم که مسوولان دارویی کشورهای اطراف مانند عراق، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان و ... را دعوت کنیم. البته وظیفه سنگینی در این زمینه بر دوش هیات مدیره سندیکای دارو است تا بتواند استراتژی دارویی ما را متحول کند و به ارتقای کیفیت، توسعه صادرات و درخشیدن شرکت‌های ایرانی در منطقه متمرکز شود. از طرفی ما خودمان را متولی صنعت نمی‌دانیم بلکه می‌گوییم که ما باید از صنعت حمایت کنیم و این کار را انجام می‌دهیم. بنابراین صنعت خودش متولی خودش است.

    لازم به یادآوری است؛ نمایشگاه بین المللی ایران‌فارما( 24 تا 26 شهریور سال 95) در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

    گفتنی است ، اولین نشست خبری دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما با حضور دکتر رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت، دکتر عباس کبریایی‌زاده رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و جمعی از اعضای هیئت مدیره سندیکا روز سه‌شنبه 4 خرداد 1395 در سازمان غذا و دارو برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت