مدیر کمیته بازرگانی و فروش بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد

گشایش بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن از روز پنجشنبه

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته بازرگانی و فروش بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از آغاز به کار بخش فروشگاهی این رویداد از روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

گشایش بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن از روز پنجشنبه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، عبادرضا اسلامی گفت: تعهد ما برای راه اندازی بخش فروش نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از سوم ماه مبارک رمضان بود و قرار شد در صورت امکان، از ابتدای ماه رمضان این بخش آغاز به کار کند اما به علت آماده نبودن قسمتی از زیرساخت ها، بخش فروشگاهی از روز پنجشنبه افتتاح می شود.

    وی افزود: فراهم نشدن بعضی زیرساخت ها مانند دستگاه های پوز و برق رسانی به بخش های رواق شرقی مصلای امام خمینی(ره) که بخش های عفاف و حجاب و رسانه های دیجیتال در آن مستقر می شوند، از جمله دلایل آماده نبودن مصلی است.

    اسلامی همچنین گفت: در مجموع می توان گفت مساحت رواق شرقی مصلی برای چهار حوزه فروش کافی نیست، زیرا 340 غرفه در بخش مکتوب و 50 غرفه در بخش محصولات هنری و قرآنی قرار می گیرند و با توجه به اینکه فضای رواق بیش از دو هزار متر نیست، بخشی از این غرفه ها به انتهای شبستان و در نزدیکی سالن یاس جاسازی می شود.

    وی بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن را شامل حوزه های مکتوب، عفاف و حجاب، محصولات هنری و رسانه های دیجیتال اعلام کرد و ادامه داد: این بخش از روز پنجشنبه مصادف با سوم ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 23 و 30 دقیقه پذیرای علاقه مندان است.

    مدیر کمیته بازرگانی و فروش نمایشگاه قرآن افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تلاش کرده ایم تا از ایجاد یک بازار شلوغ در نمایشگاه قرآن جلوگیری کنیم. به عنوان نمونه در بخش محصولات 75 متقاضی داشتیم اما استقرار 50 غرفه را بر اساس شرایط اعلام شده پذیرفته ایم.

    بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 24 خرداد ماه مصادف با هفتم ماه مبارک رمضان بصورت رسمی در مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار می کند و تا هشتم تیر مصادف با بیست و دوم ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 23 و 30 دقیقه پذیرای روزه داران و مشتاقان کتاب الهی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت