دعوت به حضور در نمایشگاه جهش تولید و دستاورد های مقابله با کرونا

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین در یادداشتی نوشته است: تمامی شرکتها، تولید کنندگان ، فعالان صنعتی و بهداشتی که با درک شرایط به وظیفه ی انسانی و ملی خود عمل نمودند و به کوچکترین دستاوردی در جهت مقابله جدی با این ویروس منحوس، دست پیدا کرده اند دعوت میگردد تا در این نمایشگاه مشارکت فعالانه داشته و آخرین دستاوردهای مهم نوآوری ها تولیدی را به نمایش بگذارند.

دعوت به حضور در نمایشگاه جهش تولید و دستاورد های مقابله با کرونا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، مرادی مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین در این یادداشت نوشته است: ایران به لحاظ شرایط خاص جغرافیایی، آب و هوایی و ویژگیهای ژئوپلتیک در زمره کشورهای حادثه خیز دنیا به شمار می رود. که در ادوار تاریخ همواره شاهد بلایای طبیعی و غیر طبیعی بی شماری بوده است .
    بروز بیماری‌های غیرقابل پیش‌بینی و واگیردار بسیاری را در حافظه تاریخ سیاسی و اجتماعی بجای گذاشته است ، روزگاری که بسیاری از مردم در اثر شیوع بیماری‌های واگیردار جان خود را از دست می‌دادند.
    این روزها جهان به یکباره از شیوع بیماری کرونا در سراسر دنیا هراسناک است  و ترس همه گیری از این بیماری ناعلاج بر همگان مستولی است . به طوری که بسیاری از مردم با استفاده از انواع ماسک ها ، دستکش ها و ژل ها ، مایع های ضد عفونی کننده خود را در برابر این ویروس مصون و ایمن نگه می‌دارند.
     در این رهگذر بسیاری از سازمان ها و نهادهای دولتی، غیر دولتی و مردم نهاد «پویش هایی را برای مقابله  از ابتلاء به کرونا» راه اندازی و اجرا کرده اند تا با طنین فریاد همدلی همراهی  ، خطرات این ویروس را ریشه کن نمایند، ویروسی پرقدرتی که بی محاباقربانی می گیرد.
     همبستگی عمومی مردم و مسئولان  به ویژه سپیدپوشان و حافظان سخت کوش سلامت، نوید این را می دهد که ما با افزایش تاب آوری به زودی کرونا را شکست خواهیم داد.
    ودر راستای تعهدات اجتماعی در شرایط مدیریت بحران کرونایی ، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران با تصمیمی شجاعانه اقدام به برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای برگزاری اولین برگزاری نمایشگاه در سال 1399 نموده است . بدین منظور شرکت سامع پاد نوین بعنوان "برگزار کننده ی نمایشگاه ایران بیوتی و کلین" و شرکت آوای موفق ایرانیان بعنوان "برگزار کننده ی نمایشگاه ایران هلث" نیز همدل با مردم نازنین ایران، در این برهه حساس، ضرورت برگزاری نمایشگاهی را در جهت تسهیل سازی و ایجاد موجی از خوش بینی و امید آفرینی  به فردایی بدون ویروس کرونا، احساس نموده و پیشگام شدند. تا نمایشگاهی تحت عنوان "جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا" را از تاریخ 26 لغایت 29 خرداد در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار نمایند.
    فرصت مغتنمی است و از تمامی شرکتها، تولید کنندگان ، فعالان صنعتی و بهداشتی که با درک شرایط به وظیفه ی انسانی و ملی خود عمل نمودند و به کوچکترین دستاوردی در جهت مقابله جدی با این ویروس منحوس، دست پیدا کرده اند دعوت میگردد تا در این نمایشگاه مشارکت فعالانه داشته و آخرین دستاوردهای مهم نوآوری ها تولیدی را به نمایش بگذارند.
    با امید به اینکه جهانی عاری  از تمام آلودگیها پاک و ایمن برای زندگی بهتر داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت