معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره بین‌المللی هفته ارگانیک:

هدف از برگزاری این نمایشگاه؛ حمایت از تولیدکنندگان داخلی محصولات ارگانیک است

عصر نمایشگاه: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از شرکت بیش از ۱۰۰ تولید کننده محصولات ارگانیک داخلی و کشورهای خارجی در این نمایشگاه خبر داد و گفت:هدف ما از برگزاری این نمایشگاه در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی محصولات ارگانیک است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه؛ حمایت از تولیدکنندگان داخلی محصولات ارگانیک است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مردم سالاری، مجتبی عبدالهی در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره بین‌المللی هفته ارگانیک، با تاکید بر این که سلامت و تغذیه مردم موضوع بسیار مهمی‌است و یکی از اولویت‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران است، گفت: بر همین اساس هر ساله در راستای حمایت از تولید‌کنندگان جشنواره مواد غذایی،میوه‌جات و صیفی جات ارگانیک سالم و طبیعی با هماهنگی و کمک بخش خصوصی (انجمن ارگانیک) در مجموعه نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت وگو برگزار می‌شود.عبدالهی در ادامه افزود:امسال در جشنواره محصولات ارگانیک ، بیش از 100 تولید کننده داخلی حضور دارند.البته برای اولین بار است که کشورهای خارجی در این نمایشگاه برای عرضه محصولاتشان حضور دارند.

    وی با تاکید بر این که باید همه دستگاه‌ها با جدیت و توان بیشتری به این موضوع ورود کنند تاکید کرد:وزارت بهداشت، وزارت جهاد کشاورزی و سایر دست اندرکاران نیز می‌توانند در راستای تولید محصولات ارگانیک، پایش آنهایی که به میدان مرکزی وارد می‌شود به ما کمک کنند و مواد مصرفی و سموم مورد استفاده در محصولات کنترل و نظارت شود.

    مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره‌بار شهرداری تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه این جشنواره با همکاری شورای شهر و شهرداری تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: امسال همچون سال گذشته این جشنواره با همکاری انجمن ارگانیک برپا شد. هر سال ارتقای محصولات در دستور کار قرار می‌گیرد به طوری که امسال نیز در جشنواره ارگانیک میزان محصولات افزایش پیدا کرده است.

    عبدالحسین رحیمی‌با بیان اینکه براساس تدابیر شهردار تهران و شورای شهر موضوع محصولات ارگانیک در اولویت قرار گرفته است، ادامه داد: شهرداری تهران با محوریت سازمان میادین اقدامات تاثیرگذاری را در امنیت غذایی در جامعه به انجام رسانده و می‌رساند.

    مدیرعامل سازمان میادین با اشاره به اینکه میادین بزرگترین شبکه خرده فروشی در کشور است، اضافه کرد: آرزو داریم روزی تمامی‌غرفه‌های میادین عرضه کننده محصولات ارگانیک باشد. چرا که هدف شورا و شهرداری تهران این است .وی با بیان اینکه فضا و تسهیلات برای غرف ارگانیک در میادین و بازارها ایجاد شده است، گفت: اجاره بهای غرف ارگانیک در میادین 30 درصد پایین تر از غرف دیگر است که این موضوع از دیگر تسهیلات سازمان مدیریت میادین به شمار می‌رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت