مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش بیان کرد

برگزاری نمایشگاه پوشاک دانش‌آموزی از ۲۹ تیر ماه

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نمایشگاه پوشاک دانش‌آموزی با حضور طراحان لباس از ۲۹ تیر ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: هیچ مدرسه‌ای را به استفاده از طرحی خاص برای لباس دانش‌آموزان ملزم نمی‌کنیم.

برگزاری نمایشگاه پوشاک دانش‌آموزی از ۲۹ تیر ماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در خصوص برگزاری نمایشگاه پوشاک دانش‌آموزی، اظهار داشت: این نمایشگاه از 29 تیر لغایت 3 مرداد 95 در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود و بازدید برای عموم آزاد است.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگروه مد و لباس برگزار می‌شود، انگیزه‌ای است تا طراحان لباس دانش‌آموزی و مربیان در این عرصه وارد شوند.

    علی‌اکبرزاده افزود: اینکه وزارت آموزش و پرورش بخواهد طرح پوشاک دانش‌آموزی را تغییر دهد، در سایه وجود طرح‌های جدید لباس دانش‌آموزی امکان‌پذیر است که از طرف طراحان ارائه می‌شود و یک کار تخصصی است.

    مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: در نظر داریم در این نمایشگاه طراحان لباس، طرح‌های خود را در زمینه لباس دانش‌آموزان و مربیان ارائه دهند و بهترین طرح‌ها در معرض دید قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ای را ملزم نمی‌کنیم از طرح خاص لباس استفاده کند، افزود: مدارس در این خصوص شاکله و سیاست کلی آموزش و پرورش را درنظر می‌گیرند و انتخاب طرح آن، با رعایت همه ضوابط، توسط مدیران مدارس و حتی در شورای برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌ها انجام می‌شود.

    علی‌اکبرزاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه در جهت معرفی الگوهای لباس دانش‌آموزی است تا مدیران مدارس از آن الگوبرداری کنند، تصریح کرد: مدیران در این نمایشگاه می‌توانند با طراحان لباس صحبت کرده و هماهنگی لازم را انجام دهند، ضمن اینکه متولیان ستادی آموزش و پرورش نیز با دیدگاه‌ها و الگوهای جدید لباس آشنا می‌شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت