مدیر بخش فروش کتاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد

حضور ۱۷ ناشر خارجی در نمایشگاه قرآن کریم

عصر نمایشگاه- مدیر بخش فروش کتاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از حضور ۱۷ ناشر خارجی در نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: غرفه‌ها از فردا ۱۹ خردادماه تحویل ناشران می‌شود.

حضور ۱۷ ناشر خارجی در نمایشگاه قرآن کریم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، رجبعلی سالاریان، مدیر بخش فروش کتاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درباره حضور ناشران در نمایشگاه قرآن گفت: در این دوره از نمایشگاه قرآن 241 غرفه در بخش مکتوب برپا می‌شود و در این راستا 293 ناشر داخلی و خارجی حضور می‌یابند که برخی ناشران به صورت نماینده از سوی ناشران دیگر حضور یافته و آثار آنها را نیز ارائه می‌کنند.

    وی افزود: از تعداد ناشران یادشده، 17 ناشر خارجی بوده و از کشورهای لبنان، مصر، عراق، سوریه و ترکیه حضور می‌یابند و امسال برای نخستین بار ناشری از کشور پاکستان نیز در نمایشگاه قرآن شرکت خواهد کرد.

    سالاریان ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه حدود 30 عنوان کتاب که در رده دیویی 297 فیپا طبقه‌بندی می‌شود و دارای موضوعات دینی و قرآنی هستند در بخش مکتوب عرضه می‌شوند.

    وی در ادامه درباره شرایط حضور ناشران در این دوره از نمایشگاه قرآن گفت: هر ناشر باید حداقل 35 عنوان کتاب را طی چهار سال گذشته به چاپ رسانده باشد و از این تعداد 15 عنوان آن چاپ نخست باشند، البته ناشرانی که دارای آثار فاخر هستند، از این قاعده مستثنا هستند.
    مدیر بخش فروش کتاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم یادآور شد: از فردا 19 خردادماه غرفه‌ها آماده تحویل به ناشران است و می‌توانند غرفه‌های خود را بچینند.

    گفتنی است، بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 24 خرداد تا 10 تیرماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت