به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ؛

برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی از ۱۸ مرداد

عصر نمایشگاه- دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرداد ماه سال جاری از ۱۸ تا ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی از ۱۸ مرداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی را از 18 تا 22 مرداد 1395 برگزار می‌کند.

    این جشنواره در هشت بخش اصلی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برای علاقه‌مندان، فعالان و پژوهش‌گران صنعت اسباب‌بازی، خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان و... برپا خواهد شد.

    «برگزاری همایش یک روزه در حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی کودکان»، «اجرای طرح ایده بازار اسباب‌بازی و معرفی برترین‌ها» و «ارزیابی طرح‌های ثبت شده در سال 1394 و معرفی برترین‌ها» و«ارزیابی اسباب‌بازی‌های مجوز تولیدی در سال 1394 و معرفی برترین‌ها» از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

    «برگزاری نمایشگاه عرضه و فروش اسباب‌بازی‌ها ویژه تولید کنندگان و وارد کنندگان و طراحان»، «برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه اسباب‌بازی و سرگرمی»، «برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه اسباب‌بازی کودکان» و «برگزاری نمایشگاه اسباب‌بازی‌های بومی و سنتی» از دیگر بخش‌های دومین جشنواره اسباب‌بازی کانون به شمار می‌رود.

    بر اساس این گزارش هدف از برپایی این رویداد فرهنگی، رشد آگاهی عمومی جامعه و والدین از نیازهای فرزندان خود در حوزه‌های اسباب‌بازی و سرگرمی، شناسایی و تقدیر از صاحبان اندیشه و تلاش‌گران در زمینه‌های طراحی، نرم‌افزار و توسعه دانش عمومی در این حوزه، شناسایی و تقدیر از تولیدکنندگان و معرفی تولیدات آن‌ها به خانواده‌ها و اطلاع‌رسانی از وضعیت کل توانایی و ظرفیت موجود در زمینه اسباب‌بازی و سرگرمی است.

    گفتنی است اولین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی 12 تا 16 مرداد 1394 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت