با ارائه بیش از ۱۲ هزار جلد کتاب ؛

افتتاح بزرگ ترین نمایشگاه علوم قرآنی در شهرستان بویراحمد

عصر نمایشگاه- بزرگ ترین نمایشگاه علوم قرآنی شهرستان بویراحمد با ارائه بیش از ۱۲ هزار جلد کتاب در یاسوج افتتاح شد.

افتتاح بزرگ ترین نمایشگاه علوم قرآنی در شهرستان بویراحمد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، بزرگ ترین نمایشگاه علوم قرآنی شهرستان بویراحمد در قالب جشن رمضان امروز با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بویراحمد در یاسوج افتتاح شد.

    رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در این آئین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: از دو سال قبل تاکنون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان جشن رمضان برنامه های متنوعی را به استان ها پبشنهاد می دهد.

    وی اظهار داشت: این برنامه ها در قالب تفاهم نامه ای اجرایی می شوند و امروز نمایشگاه علوم قرآنی و دستاوردهای قرآنی افتتاح می شود.

    دهبانی پور، عنوان کرد: این نمایشگاه متشکل از آثار متعدد در حوزه قرآنی بوده و دو ناشر از قم و سایر ناشرین از استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

    این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد، یادآور شد: در کنار این نمایشگاه فعالیت های جنبی از جمله روخوانی و روان خوانی قرآن، تجلیل از فعالان قرآنی، کتابت قرآن و برنامه های دیگر اجرا می شود.

    وی افزود: در سراسر استان برنامه های متنوعی شامل شعرخوانی، کتابت قرآن، کتاب خوانی، تفسیر و قرائت قرآن، تواشیح و برنامه های دیگر برگزار می شود.

    دهبانی پور، خاطرنشان کرد: این برنامه ها از امروز در همه شهرستان های استان به میزبانی مساجد و اماکن عمومی اجرایی می شوند؛ ضمن اینکه تلاش کردیم که در بخش ها نیز این برنامه ها اجرایی شوند.

    فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم، گفت: امیدواریم که جوانان ما از این نمایشگاه که در راستای تقویت دینداری و معنویت دایر شده، استفاده لازم را ببرند.

    نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یاسوج که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد دایر شده، از 18 خرداد ماه به مدت 15 روز در محل تربیت بدنی شهرستان بویراحمد واقع در کنار استادیوم تختی یاسوج پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت