رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری نمایشگاه ضیافت در آذربایجان غربی

عصر نمایشگاه-رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ازبرگزاری نمایشگاه ضیافت در آذربایجان غربی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه ضیافت در آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل فارس ، اسمعیل کریم‌زاده از آغاز طرح ضیافت در ماه رمضان خبر داد و اظهار داشت: این طرح که از 16 خرداد ماه امسال آغاز شده است، تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه اقلام مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت در 400 فروشگاه و نمایشگاه در استان آذربایجان غربی عرضه می‌شود، تصریح کرد: در این خصوص شکر، برنج، مرغ منجمد، گوشت قرمز، خرما و ... به صورت عرضه مستقیم ارائه می‌شود.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه ذخیره اقلام مورد نیاز این ماه نیز ذخیره‌سازی شده است، اذعان داشت: 820 تن شکر، 800 تن گوشت مرغ، 85 تن گوشت قرمز و 7 هزار و 500 تن برنج خارجی در استان ذخیره‌سازی شده است و به مروز به بازار وارد می‌شود.

    این مسؤول با تاکید بر تثبیت قیمت و ایجاد تعادل در بازار و مرا‌کز عرضه کالا، اعلام کرد: کنترل بازار و قیمت‌ها و جلوگیری از کم‌فروشی و افزایش قیمت‌ها نیز در آذربایجان غربی مورد توجه قرار داشته و تمام این موارد رصد می‌شود.

    کریم‌زاده با بیان اینکه 100 اکیپ بازرسی در استان نسبت به وضعیت بازار در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: در راستای کنترل و بازرسی وضعیت بازار و قیمت‌ها، اکیپ‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فعالیت دارند.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه قیمت‌ها در بازار تثبیت شده است، اعلام کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در بازار نسبت به برخورد با واحدهای متخلف اقدام خواهد شد.

    این مسؤول با بیان اینکه نمایشگاه تابستانه نیز در استان راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها کالاها به صورت عرضه مستقیم بوده و این نمایشگاه‌ها در 17 شهر آذربایجان غربی دایر شده‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت