افتتاح نمایشگاه مبل و لوستر با حضور ۶۰ تولیدی و عرضه‌کننده در یاسوج

عصر نمایشگاه: نمایشگاه نمایشگاه مبل و لوستر با حضور ۶۰ تولید کننده در یاسوج با حضور ۶۰ تولیدی و عرضه‌کننده در یاسوج افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه مبل و لوستر با حضور ۶۰ تولیدی و عرضه‌کننده در یاسوج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران، با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی این استان و تنی چند از مدیران صنعتی نمایشگاه مبل و لوستر رسما در یاسوج افتتاح شد.

    در آیین بازگشایی این نمایشگاه که با حضور 60 تولیدی و عرضه کننده مطرح مبل و لوستر در کشور برپا شد حسن وکیلی اظهار کرد: این نمایشگاه در محل مصلای شهر یاسوج از روز 28 آذر شروع به کار کرده که امروز بیست و نهم آذرماه به صورت رسمی افتتاح شد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این نمایشگاه آخرین و باکیفیت‌ترین مبلمان خانگی توسط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

    این مسئول در ادامه اظهارات خود با بیان این که قیمت انواع مبل و لوستر با تخفیف ویژه در این نمایشگاه خواهد بود، تصریح کرد: در این نمایشگاه مبل و لوستر با 30 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

    وکیلی بیان کرد: این نمایشگاه هر روزه از روز 28 آذر تا دوم دی‌ماه از ساعت 15 عصر تا 21 هر شب بر روی علاقه‌مندان باز خواهد بود که محل آن مصلای امام خمینی شهر یاسوج است.

    وکیلی به برگزاری چنین نمایشگاهی در شهرهای دوگنبدان و دهدشت اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در شهر دهدشت از تاریخ 28 دی‌ماه و در شهر دوگنبدان در نیمه اول بهمن‌ماه برگزار می‌شود

    در این آیین برخی از تولید کنندگان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این که این استان و شهر یاسوج نیاز به محلی دائمی و اختصاصی برای برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی دارد از مسئولان استان خواستند برای حضور بهتر و فعال‌تر تولید کنندگان و عرضه‌ کنندگان به دنبال مکانی اختصاصی باشند.

    برخی دیگر از فعالان حوزه مبل و لوستر از خبرنگاران خواستند تا نسبت به فرهنگ‌سازی برگزاری نمایشگاه‌ها بیشتر کار کنند تا تولید کنندگان داخل و خارج استان بتوانند کالای خود را بهتر به مردم عرضه کنند چرا که در اقتصاد مقاومتی همه از جمله خبرنگاران حوزه اطلاع‌رسانی وظیفه دارند کالای داخلی را تقویت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت