معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد

ثبت‌نام ۱۳۰۰ مؤسسه و نهاد برای حضور در نمایشگاه قران مشهد

عصر نمایشگاه- معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ثبت‌نام حدود ۱۳۰۰ مؤسسه قرآنی و سازمان برای حضور در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد گفت: با اینکه زمان ثبت‌نام به اتمام رسیده است اما همچنان درخواست‌ها برای حضور در نمایشگاه ارائه می‌شود.

ثبت‌نام ۱۳۰۰ مؤسسه و نهاد برای حضور در نمایشگاه قران مشهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مورد تعداد سازمان‌ها، نهادها و مؤسساتی که تاکنون در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ثبت‌نام کردند، ابراز کرد: بخش مؤسسات قرآنی و تشکل‌های مردم نهاد تاکنون 200 غرفه درخواست کرده‌اند که در سالن فردوسی نمایشگاه مستقر خواهند شد.

    وی با اشاره به ثبت‌نام حدود 1300 مؤسسه قرآنی و سازمان برای حضور در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، بازه زمانی برای ثبت‌نام جهت حضور در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد را دوم اردیبهشت‌ماه الی 16 خردادماه سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: حدود 600 مؤسسه و تشکل مردم‌نهاد و حدود 700 دستگاه و سازمان دولتی برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

    کاظمی‌نسب با بیان اینکه بخش مؤسسات قرآنی و تشکل‌های مردم نهاد 200 غرفه درخواست کرده‌اند، تصریح کرد: با اینکه زمان ثبت‌نام به اتمام رسیده است اما حدود 50 مؤسسه و نهاد اعلام حضور غیررسمی برای نمایشگاه داشته‌اند که هنوز با درخواست آن‌ها موافقت نشده است.
    وی ادامه داد: تصور و برآورد ما بر این است که درخواست برای داشتن غرفه در نمایشگاه در مجموع تا حدود هزار غرفه برسد، اما بنای ما بر این نیست که با تمامی درخواست‌ها موافقت شود، زیرا گنجایش نمایشگاه قرآن و عترت 700 غرفه بیشتر نیست و ظرفیت نمایشگاه این امکان را نمی‌دهد که به تمامی درخواست‌کنندگان غرفه داده شود و آنچه حائز اهمیت است افزایش کیفیت بخشی به نمایشگاه است.

    دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد اضافه کرد: یکی از معیارها برای برگزاری نمایشگاه در ماه مبارک رمضان این است که در کنار وجود غرفه کمتر، کیفیت بالاتر برود و هر غرفه یک پیام به بازدیدکنندگان بدهد؛ به عنوان مثال حجاب و عفاف 40 غرفه دارد که عمده پیام آن تبلیغ و ترویج حجاب و عفاف برای مراجعه کنندگان است.

    کاظمی‌نسب تصریح کرد: برای برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد برنامه مدون و مصوب وجود دارد به طوری که طرح این نمایشگاه شامل راهبردها، اهداف، ستاد هماهنگی و کمیته‌ها می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت