چراغ سبز چین به برگزاری مجدد نمایشگاه ها داخلی

عصر نمایشگاه- شورای دولتی چین دستورالعمل های جدیدی را برای پیشگیری از Covid-۱۹ صادر کرده است که اجازه میدهد کنفرانس ها و نمایشگاه ها مجددا برگزار شوند.

چراغ سبز چین به برگزاری مجدد نمایشگاه ها داخلی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از exhibitionworld  شورای دولتی چین مکانیسم مشترک پیشگیری و کنترل و دستورالعمل های جدیدی را در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است. این اقدام قصد دارد تا از موارد جدید ابتلا در داخل کشور جلوگیری کند.

     این سند، پیشگیری را به عنوان وظیفه اصلی برشمرده و بر اهمیت ماسک صورت و بهداشت تأکید می کند. این برنامه همچنین خواستار اجرای دقیق تشخیص سریع  ، کنترل دقیق و اقدامات درمانی مؤثر است.

    در این سند آمده است : "با اقدامات دقیق پیشگیری مراکز خرید ، سوپر مارکت ها ، هتل ها و رستوران ها باید باز شوند ... و مکان های سرپوشیده و اماکن سرگرمی بسته مانند کتابخانه ها و سینما ها مجاز خواهند بود در صورت لزوم کنفرانس ها و نمایشگاه ها را برگزار کنند." .

    در همین حال ، مقامات گفتند که اقدامات پیشگیری از اپیدمی باید در موسسات پزشکی ، مدارس و مجتمع های مسکونی تشدید شود ، و افزودند که تشخیص زودرس و ثبت روزانه و گزارش دهی همچنان ضروری است.

    احتمالاً این سند به معنای بازگشت سریع برای رویدادهای بین المللی نیست ، اما چراغ سبز به رویدادهای ملی MICE می دهد.

    در این سند آمده است: داده های بزرگ باید نقش مهم تری داشته باشند. شبکه ملی "کد بهداشت" باید گسترش پیدا کند و نتایج آزمایش باید به موقع به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شود. در نمایشگاهی که هفته گذشته در هونان برگزار شد ، از سیستم کد بهداشت برای پیش ثبت نام بیش از 60،000 بازدید کننده از نمایشگاه خودور طی شش روز استفاده شده است.

    مدیر منطقه ای UFI برای آسیا و اقیانوس آرام ، مارک کوکران ، از این اقدام دولت چین استقبال کرد و اظهار داشت: "در اصل این بدان معنی است که وقایع MICE قادر خواهند بود در صورت لزوم در سراسر چین برگزار شوند. در این سند شرایط و ضوابط خاصی برای این امر بیان نشده است. طبق معمول چین ، این بدان معنی است که مناطق و شهرها مسئولیت فعالیت های تحت صلاحیت مربوطه را بر عهده خواهند گرفت. "

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت