در قم

ششمین نمایشگاه تخصصی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه: مدیرعامل شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین‌المللی قم از برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در استان خبر داد.

ششمین نمایشگاه تخصصی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، سیدحسین میرسراجی با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت ساختمان در قم گفت: این نمایشگاه دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه توسط شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر این شرکت‌ها و مراکز دیگری مانند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، سازمان نظام کاردانی ساختمان استان قم، انجمن شرکت‌های ساختمانی، انجمن حرف و مشاغل استان قم، بانک مسکن و ... حضور خواهند داشت.

    مدیرعامل شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین‌المللی قم زمان و مکان برگزاری نمایشگاه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: نمایشگاه مذکور هشتم لغایت یازدهم دی‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود.

    میرسراجی به آمار غرفه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت‌های مختلفی با برند‌های معتبر در قالب حدود 40 غرفه آخرین دستاوردهای خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

    وی از برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: در این نمایشگاه چند کارگاه پیش‌بینی شده است که با حضور اساتید و مهندسان برجسته برگزار شده و در آن پیرامون موضوعات مرتبط با صنعت ساختمان مباحثی مطرح خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین‌المللی قم زمان برگزاری اختتامیه نمایشگاه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه هشتم دی‌ماه خواهد بود و در مراسم اختتامیه که یازدهم دی‌ماه برگزار می‌شود نیز از غرفه‌های برتر تجلیل به عمل می‌آید.

    وی فضای مفید پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه را حدود یک‌هزار و 300 متر اعلام کرد و یادآور شد: علاقمندان به بازدید از نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 الی 22 از آن بازدید کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت