با حضور رئیس جمهور ؛

تجلیل ۱۲ خادم قرآن در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

عصر نمایشگاه- مراسم تجلیل از خادمان قرآن امسال با حضور رئیس جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آثار استاد علامی نیز به صورت ویژه معرفی خواهد شد.

تجلیل ۱۲ خادم قرآن در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، مراسم تکریم خادمان قرآن هر سال نیمه ماه مبارک رمضان با حضور رئیس جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود اما سال گذشته این مراسم به دلیل مشغله‌های رئیس جمهوری به زمانی دیگر موکول شد و در نهایت زمستان سال گذشته بدون حضور روحانی از خادمان قرآن تجلیل به عمل آمد.

    به گفته حجت‌الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت ارشاد از ماه گذشته مکاتباتی با دفتر ریاست جمهوری شده است تا امسال مراسم تکریم خادمان قرآن کریم در زمان مقرر و با حضور رئیس جمهور برگزار شود.

    پورمعین دبیر کمیته خادمان قرآن نیز با اشاره به آمادگی این کمیته برای برپایی مراسم تکریم خادمان قرآن، اظهار داشت: برای انتخاب خادمان قرآن امسال از هر نهاد یاری جستیم و هر دستگاه افرادی را معرفی کرد که پس از بررسی در کمیته خادمان 12 نفر به عنوان خادم قرآن در سال جاری تجلیل می‌شوند.

    وی با بیان اینکه کمیته خادمان قرآن در 8 رشته فعالیت دارد، افزود: کارگروه‌های مختلفی از جمله آموزش، اساتید، قاریان و حافظان، ترجمه و تفسیر، مدیریت، هنرمندان و ناشران، تحقیق و پژوهش داریم که در هر رشته یکی به عنوان خادم قرآن معرفی و تجلیل می‌شوند.

    گفتنی است ،در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قرار است غرفه‌ای ویژه خادمان قرآن راه‌اندازی شود که در این غرفه علاوه بر معرفی خادمان قرآنی که تاکنون معرفی و تجلیل شدند، به صورت ویژه از استاد علامی یاد می‌شود.

    نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 24 خرداد تا 8 تیر ماه در مصلی امام خمینی(ره) از ساعت 18 تا 23.30 برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت