مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان بیان کرد

نمایشگاه استاندارد و بین‌المللی مطالبه اصلی تولیدکنندگان اصفهان

عصر نمایشگاه- مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: در حال حاضر نمایشگاه استاندارد و بین المللی به یک مطالبه اصلی صنعتگران و تولید کنندگان شده است.

نمایشگاه استاندارد و بین‌المللی مطالبه اصلی تولیدکنندگان اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، رسول محققیان در خصوص آخرین وضعیت پروژه ساخت نمایشگاه بزرگ استان اصفهان، اظهار داشت: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان در راستای نیازی که احساس شد در اصفهان به تصویب رسید و عملیات اجرایی در حال پیگیری است.

    وی بیان داشت: از سال‌ها پیش با تبیین و تعمیق ابعاد نمایشگاه، ضرورت و فرهنگ آن، احساس نیاز و عطش به داشتن نمایشگاهی بین المللی و استاندارد در استان ایجاد شد و مردم، مسئولان، صنایع و اصناف هر یک به سهم خود در این خصوص مطالبه گری کردند.

    مدیر عامل نمایشگاه بین المللی اصفهان اعلام کرد: حال زمانی است که این پروژه به یکی از مطالبات اصلی صنعتگران و تولیدکنندگان تبدیل شده چراکه آنها می‌دانند بدون داشتن نمایشگاهی استاندارد، بین المللی، جهانی و با کیفیت نمی‌توانند در مسیر جهانی کردن تولیدات و خدمات خود، برندسازی، کسب سهم بیشتر از بازارهای داخلی و خارجی، یافتن شرکا و تعاملات اقتصادی جدید و حضور مثمر ثمر در رقابت های اقتصادی گام بردارند.

    وی تاکید کرد: امیدوارم با بهره برداری از این پروژه بزرگ، نمایشگاه‌های ایران و اصفهان مانند نمونه‌های جهانی خود آن قدر موفق و اثرگذار باشند که کلید بسیاری از تحولات شهری و اقتصادی را در دست داشته و به معنای واقعی کلمه صنایع و تولید کشور را راهبری و منتفع سازند.

    محققیان ادامه داد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سال‌های گذشته تلاش کرد، تفکر، باور و فرهنگ نمایشگاهی را در استان حاکم سازد.

    وی گفت: خوشبختانه امروز این هدف تا حد قابل توجهی محقق شده و البته تحقق کامل آن به حرکت های مستمر نیاز دارد.

    مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان بیان داشت: در یک دهه گذشته تلاش شد تعریف درستی از نمایشگاه در ذهن مردم و مسئولان ثبت شده و تعاریف غلط و نادرست گذشته اصلاح شود.

    وی گفت: مردم ما امروز معنای نمایشگاه تخصصی را می‌دانند و بخش اعظمی از آنها انتظاراتی مطابق آن دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت